19.8.09

talcid

"ada ne kadar küçükse o kadar çok adadır."

bu akşam yani 2 saat kadar sonra bozcaadaya doğru yola çıkıyorum yeniden. bu yazki son olacak heralde. eee malumunuz yaz bitti bitecek.
zaten ananeyle dede de ramazandan sonra dönerler herhalde. rüzgarlar başlamış. adanın soğuğu pek zor oluyor.

yazın bitmesi pek de hüzünlendirmiyor beni, nitekim çok lüzumsuz bir yaz oldu yapmak istediğim hiç bir şey yapamadım. hiç bir şey yapmadım. sürekli sinirliydim. saşma sapan.
sıkıldım artık.

bu gün fatima spar dinleye dinleye çamaşır yıkadım. ütü yaptım. pek neşeli ev işi yapmayı seviyorum kendi evim olduğu sürece.

canım yazmak da istemiyor. kaç gündür giriyorum bloga başlıyorum bir şeyler yazmaya sonra vazgeçiyorum. 7 tane taslak duruyor arşivde.

neyse böyle bir şeyler işte.
şimdi oje süreceğim
pazaertesi döneceğim.
hoşçakalınız.

4 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

adaya selam söle benden.
bayramda adaya mı gitsek acaba? :)

Travis dedi ki...

Notwist li günler:)
döndügünde radyoma beklerim

canan dedi ki...

bozcaada
fatima dinleyerek iş yapma (evde tek başınayken yani ev daha çok seninken)
talcid(çantamdan eksik etmem:P)
biri beni mi anlatıyor?!

melve dedi ki...

bilemiyorum efendim.
bell ki ruh ikiziyiz :F