10.8.09

kız dramaları, üzer beni.

Frijit bir ilköğretim resim ögretmeninin ruhuna ve egosuna sahibim vallahi.
Adimi Ginger yada Amber falan yapsam kendimi daha seksi hisseder miyim?
Hayatımda ne değişir dersiniz a dostlar?
Evet, evet biliyorum.
Ben kendi kendime yaptım bunu.
Lost in lost vallahi.
Ama ben yine de bana dünyanın en "lame" adını verdiklerinden dolayı ailemi suçlayacağım.
Ve bir gün olmasını umduğum çocuğuma tuhaf bir isim vererek onu bu sorunsallardan koruyacağım.
Ya da zavallı bir antisosyal yaratacağım.
Hep beraber görceğiz..

Ama beni şu an kafamda ki greace kıvrımlı pony tail ım ve üzerimdeki 88 beden büyük erkek gömleğimle görseniz, adımı Jenna Jemason bile yapsam simli stiptizci seksapelitesine asla sahip olamayacağım kanısına varırsınız.
Kaldı ki büyük ihtimalle haklı olursunuz.
Ama bu haklılığınınızı dile getirirseniz külahları değişiriz, haberiniz olsun.

My best -girl- friend tarzımdan şikayetçi olduğum da söylenemez.
Pek harika değil elbette ama kolay.
Ve ben tembelim.
Ama arada bir de "dişi" olmak istiyor insan. Naaparsın.

İşte ben, evde tek başıma olunca bazen böyle şeyleri düşünüyorum.
Gerçi evde bir kız arkadaşım olunca da bu tip şeyler düşünüyorum, beraber düşünüyoruz.
Daha mantıklı şeyler de düşünüyoruz.
Ama malumunuz hayat bu, genelde sıkıcı.
Birbimizin saçlarını örüp, yastık kavgası da yapmayacağımıza göre...

Velhasılı kelam. Enişteme selam.

Etrafta uçuşmakta olan bin bir tane saçmalığın yanı sıra, beni en derinden etkileyen şey sofbenimin bozulması oldu. Onun yoklugunda depresyondan depresyona sürükledim. Soguk suyla yıkanmaktan sinüzit olmam da cabası.
Üstelik babamın hesabından çektiğim 50 tlnin 45ini tamirciye verip bir paket de camel alınca yine sabah ki 10 liram ile kalakaldım.

Bize küçük hesaplar yaptıran hayat utansın.

3 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

utansın evet utansın! :)
formundasın yine.
yaşasın mervenin blogunu okumak!

kumru dedi ki...

mehtap.senden bahsettik!

melve dedi ki...

aaa cidden mi :)