12.12.08

confessions

Az önce 2 adet Hannah Montana/Miley Cyrus şarkısı indirdim. İtiraf ediyorum. Disney channelda da hep izliyorum. Kendimden nefret etmek istiyorum ama edemiyorum. Çok eğlenceli n'apayım! Dans ediyorum falan. Yeaah we all wanna believe in love, we all wanna believe in something! hey diye eşlik ediyorum.

Çok utanıyorum.



Jonas brothers da çok eğlenceli. Ayrıca da bence güzel giyiniyorlar. Tipleri de hoş moş vs. Kıvırcık saçlı olan (Nick) pek şeker.
Oha!
Tanrım! Rezilim bir sübyancıyım! Utanç içinde kıvranıyorum.
15, 16 yaşındaki çocukları beğeniyorum. Yakında lise çıkışlarında da takılmaya başlarım. Zaten hep takım elbise altına spor ayakkabı olayını sevmişimdir. Tam liseli tarzı. Süveter falan oh yeah!

WTF!

7 yorum:

cansu tastan dedi ki...

ailenin subyancisinin ben oldugumu saniyordum :F


ayrica hillary duff dinlemedigin sürece affedilebilir seyler bunlar. ama hilary duff olmaz :D

Marla Glass dedi ki...

no hillary no duff
duffy duck!

matrushka dedi ki...

OMG WTF IS THIS?!

Marla Glass dedi ki...

OMG
I am so fuckin lost

Ash Killroy dedi ki...

ne varsa çıtırda var diyorum ve gidiyorum hayatınızdan

Marla Glass dedi ki...

nereye gidiyosun?
hayrola karyola?

Ash Killroy dedi ki...

readmyblog