29.2.08

so...

Benden nefret ediyorsun. Anlıyorum. Anlıyorum çünkü I've been there, I've done that. Eğer seni üzdüysem özür dilerim. Gerçekten üzgünüm. Ama sonuçta benim senin hayatında ne kadar bir yerim vardır ki seni üzebilme yetisine sahip olabileyim. Sadece önemsediğin insanlar seni üzebilir. Ve ben bir seneyi aşkın süredir sadece lüzumsuz sorular yöneltiğin kimi nerden nasıl tanıdığını merak ettiğin biriyim sadece. "O"nun benim hayatımda yeri oldukça büyüktü. İki elimin on parmağından az sayıdaki insanlardan biriydi bu hatun...Ama what ever makes her happy yani..I don't mind for a very very long time..
Yinede üzgünüm gerçekten. Önemsiyorum ve midemde bir yerlerde varlığını hissediyorum vicdanımın. Ama kendim için bir şey yaptım bunun için beni suçlayamazsın, eminim sen de aynısını yapardın.
Büyük ihtimalle bu yazının varlığından bile haberdar olmazsın hiç bir zaman. Ama evet bunu da kendim için yaptım..

Hope you don't mind either
Maybe one day..

6 yorum:

nomad dedi ki...

erkek trajedisine dayanamam, beni üzer...

Adsız dedi ki...

çok güzel yazmışsın,bilmiyorum benim içinmi ama yazdıklarından haberim var!

Adsız dedi ki...

isimsiz olmasaydın keşke ve emin olabilseydik

Marla Glass dedi ki...

senin de okumuş olman ne güzel! ama sana değildi yazdıklarım ne yazık ki:\

Adsız dedi ki...

ben bunu kimseye yapmazdım.. ama ne sen bensin ne de ben sen.. bunu bana mı yazdın bilmiyorum ama sende kim olduğumu bilmiyorsun.. eğer bana yazdıysan söylemeliyim bazı şeyleri..vicdanının bunun için bir yerlerde sızlaması iyi aslında. evet beni sadece sevdiklerim üzebilir ama aslında sende sevdiklerimdendin.. ben o pezevengin yaptıklarını unuttum yani insanların deyişiyle affettim. Çünkü o 'herkes gibi' değildi. ve sende 'herkes gibi'değilsin ayrıntılara bakınca.. bu yüzden bunları söyleseydin bana ben unuturdum affetmek değil unutmak.. çünkü hiçbirimiz affedebilecek kadar üstün değiliz birbirimizden. her neyse bu yazı bana değilse bile bence git o sevdiğin hatuna söyle bunları.. o da belki seni 'herkes gibi' görmüyordur ve unutur tüm olanları..

Marla Glass dedi ki...

biliyorum sanırım kim olduğunu ya da anladım diyelim. artık anlıyorum seni. ama sana değil bu yazı yine de sana karşı dürüst olmadığım için de üzgünüm.