16.2.08

İyi?

Alfabetik mi gitmeliyim, kronolojik mi?
Neyse önemi yok, sadece bir kaç kişiden söz edeceğim.

A., çok iyi bir insandı, çok çok iyi. O kadar iyi ki cennetteki yerinin şimdiden hazır olduğuna eminim. Ortak zevklerin azlığından ya da cumaya giden adamın yanında fütursuzca bira içmenin huzursuzluk verici olgusunun her yanımıza bulaştığındandır, elbette yürümedi. Onun hatası değildi.

U., iyi bir çocuktu özelliklede yıkandığı zamanlarda. Çoğu insan bir pank konserinde tanıştığı, bir metroda çıkmaya başladığı insanla seneler geçirmeyi hayal eder. Ne yazı ki hayaller gerçek olmadı. Bir süre sonra saçını kaldırdığında sol gözünü görebilmenin verdiği mutluluğun eski heycanı kalmadı, durumu sexi bir dövme bile kurtaramadı. Onun hatırasına 3 kere! Emo! emo! emo!

E. Hastalıklı bir doğası varsı ilişkimizin, o zamanlar tutku diye adlandırmak pek bir havalı geliyordu ama düpedüz hastalıktı . Vıcık vıcık! Ama iyi çocuktu iyi olmasına, beni gözlükleri ve nerd tavırlarıyla tavladı, harry potter saçlarıyla büyüledi, ardından Donnie Darko dan replikler gelince çoktan pılımı pırtımı toplayıp kaçmaya hazırdım bile. Ancak 5 ayın sonunda hayatımdaki nefes aldırmayacak kadar yoğun varlığı, her zaman her yerden fırlaması - ki kendisi biraz da bu özelliğiyle tanınır- bende saçlarımı teker teker derimden ayırma isteği yaratmaya başladı. Ama çok sevmedim dersem de yalan olur.

Bu insanların belki de sadece iki ortak özellikleri vardı. Biri hayatımdan geçmiş olmaları, ikincisi de iyi birer insan olmaları. İyi bir insan, iyi bir arkadaş. Peki bu insanların iyi bir erkek arkadaş olmalarını engelleyen ne, onlara aşık olmayı engelleyen ne? Yine iyi oluşları mı? İyiliğin getirdiği kaçınılmaz sıkıcılık mı?

Hepsi için geçerli olmadığını biliyorum. Mesela E. bir o kadar da komikti ve beni güldürürdü. Ama bu da yetmedi. Eksik olan neydi?
Yeterince güzel bir çanta değil miydi?

Belki de tek nedeni iyi olanın kafayı yeterince kurcalamaması, gizemli olmamasıdır. Beyninde derinlere işlemedikçe bıkmak vazgeçmek daha kolay oluyordur belki?

Bilmem. Öyle midir acaba?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mervecim yazını okudukça karşı cins hakkında kafamdaki kimi soru işaretlerini gidermiş oldum,vakti de gelmişti.takip ediyorum. ellerine sağlık

Kakanuvis dedi ki...

hayır lan benim bi ismim var !
hmm blog fikrinide senden kaptım ..ilgiye sevgiye günü gününe uptade e muhtaç. bekliyorum www.empiresky.blogspot.com

Marla Glass dedi ki...

teşekkür ederim sevgili isimsiz arkadaşım hahah
seni takipteyiz bundan sonra