27.2.08

3+2+1+2+4=12

Bir film 3 kere üst üste izlenebiliyorsa ve böylece toplam izlenme sayısı 12 olmuşsa bu filmin inanılmaz bir senaryoya şahane görüntülere sahip olması falan beklenir, özelliklede bunu yapan sinema tv öğrencisiyse. Ancak hayır, kanımca bu film tüm bunlara sahiptir ama duymak isteyeceğiniz coolluğa sahip değildir, hatta ve hatta "hah! chick flick!" deyip kestirip atmanızda muhtemeldir. Utanmam gerektiğini düşünebilirsiniz nitekim "romantik filmleri sevmek eşittir duygusal ağlak kız" gibi bir genel yargı vardır ki zamane alterno taksim kadıköy vs kızları bu etiketten hoşlanmazlar pek. Nedense! Oysaki bilselerki uncool is the new cool...

Ama ben kabullenerek ağlak zırlak bir hatun kişimi olduğumu, göğsümü gere gere haykırıyorum, ben chick flicklere bayılıyorum!! -ki bu aslında "siz beni ezemeden ben kendimi ezerim hahayt!" taktiğidir, ayrıca "düştüğümde ilk ben gülerim kendime hey! özgüvenim tam!" demekle kardeştir-

Aralıksız izleyebilirim, bazı sahneleri tekrara alıp izleyebilirim, annemle, Esinle, Cansuyla ya da tek başıma izleyebilirim. Aynı anda ağlayabilir, gülebilir ve Mr. Darcy diye inleyebilirm.. Evet yapabilirim. Yaptım ve yine yapmalıyım. Hemen şu anda gidip Aşk ve Gurur izlemeliyim. Ve bir sigara yakmalıyım üstüne..

3 yorum:

cansu tastan dedi ki...

yarim saat once Jane Austen Book Club'ı tekrar izlemis oldugumu belirterek eklemeliyim ki "empatimize sicayim" (:

seni seviyorum seni seviyorum

bana Jane Austen getir, krize girdim sanirim!

Marla Glass dedi ki...

ahh o ne güzel film öyle! kesinlikle top 10!!!!

Ash Killroy dedi ki...

köpeği olurum darcy'nin
o nasıl proposaldır öyle