24.8.10

aptal kız

Tanrı aptal kızları korusun. Kolay varken kim zor ile uğraşmak isterki. Bu yüzdendir belki bize sıra gelememesi. (Ya da belki korkunç derecede itici kişiliklerimiz, yüzüne dahi bakılamayacak çirkinliğimizdendir, kimbilir..)
Biz de düştük aslında, beklentilerimizin yarısını bile karşılamayacak adamlara göz koyduk.
Hata bizde. Çünkü "herkes daha fazlasını istiyor biz bari daha azıyla yetinelim" dedik, yanıldık. Meğer onların istediği en başından beri "meme, göt, meme, göt" ten öteye gitmemiş. Biz boşuna ağzımızı bol bol açmaya çalışmışız, sanmışız ki müzikten, filmden ya da onların hoşladığı ve bizim hiç alakamız olmasa da anlamak için çabaladığı şey herne ise ondan bahsedersek ilgi çekeriz.. Belli ki biz salak kızlardan bile daha salakmışız. "Erkek bulma okulunda"ki ilk dersi kaçırmışız; çeneni kapa, güçsüz ol, melül melül bak.

Tamam, her şeyi kabul ediyorum, güzel aklllıyı, genç yaşlıyı yener. Bu yeni değil. Hiç bir zaman yeni olmadı. Peki "cici" kızlar bile ilişkileri sexle açmaya başladığında ben nerdeydim? Şimdiyse insanların dilinde bir evlilik muhabbeti, gelecek plan programları... Ben ne kadar zamandır televizyonun karşısında oturuyorum?
İpin ucunu, ne zaman, nasıl bu kadar kaçırdım bilmiyorum.

Yalnız ölürsem beni suçlamayın, kız kurusu demeyin, ben elimden geleni yapıyorum.

3 yorum:

Nihan SARI dedi ki...

bu yazdıklarını az daha uzatıp,dosya haline getirip,noterletip
gözüne kestirdiğin bir yayınevine göndersene.pucca günlük denen yeri bile asla okumayan,bu tip tarzda yazanları birbirinin kopyası gibi gören ve hiç hazetmeyen ben kahkahalara boğuldum seni okuyunca.:))ne dersin

melve dedi ki...

ben de pucca diye biri olduğunu arkadaşlarımın "merve puccayı döver" diye bir yorum yapmasıyla bir kaç gün önce öğrendim. (ve kendisinin beni bir yumrukta yere serebileceğinden neredeyse eminim)

bir gün kitapları basılan bir yazar olmak şimdilik en büyük hayalim.
teşekkür ederim (:

bu arada illüstrasyonlarına bayıldığımı da söylemeden edemiycem.

Eylül Köksümer dedi ki...

çılgın günler yaşıyoruz merve, an geliyor tüm ilişkilerden iğreniyor kendiminki dahil hepsini kapının önüne koyup yatağımın altına saklanmak istiyorum. an geliyor dövmeye erkeklerden mi kadınlardan mı başlamak gerek bilemiyorum. ''tutucu'' kızlar var bir de, tırnak içinde, özellikle tutucu. onların adı her geçtiğinde benim midem bulanıyor tuttuklarından, öylesine tutucular.

böyle bir zamanda paralel yönde gittiğin birini bulunca tutunmak mı gerek, ihtimalleri düşünüp yalnız mı devam etmek gerek? düşünceliyim.