3.5.10

yuvarlak

Doğum günümün benim için hala bu kadar önemli olmasına şaşırıyorum. Saçma bir şey aslında. Anadolu da 35-40 yıl önce doğmuş olsam muhtemelen buğdaylar sararırken, kirazlar açarken gibi afaki bir günde doğmuş olacaktım. 6 mayıs tarihinin ne önemi var. Yani ben doğunca ne değişti ki, insanlar durup bir dakikalılık saygı duruşu yapmadılar, her hangi bir hastalığa çare bulunmadı, havanın kokusu, suyun tadı değişmedi. yani no big deal.

Tüm bunları bilmeme rağmen yine şımarasım, bindiğim otobüs şöförüne bile yave yave "bugün benim doğum günüüüm" demek geliyor.

Bu sene aldığım tek hediye de olsa öyle bir hediye alayım ki ağlatsın beni.
Geçen seneki gibi.
Deli miyim neyim?

5 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

sakın yarın kediye bekleme. şimdiden söyliyim de üzülme ;)
ahahahhahahaha
doğum günü hediyelerini her zaman gününde vermeyi severim. (teknik aksaklıklar olabilir tabi.)
ama seninkinde olmıycak.
hmm dur bakiyim. sanırım daha sana bi hediye almadım. bu teknik aksaklıktan sayılır mı? :P

sen de doğum gününde o günün sadece sana ait olmasını isteyen diğer 12345678987654345678987654334567890987654345678987654345678 insandan birisin beybilens. ben doğum günlerimde hep mutsuz olurum. saçma. sen olma ;) istersen perşembe günü yolda gördüğümüz herkese "hey have you met ted?" ay pardon "merve" diyebilirim. sonra da onlara: "bugün onun doğum günü!" derim. ve koşarak ordan uzaklaşırız. nası? :)
neyse uzattım ben yatıyorum ;)

melve dedi ki...

çok şapşalsın ceren aahahaha umarım almışsındır bu gün yoksa arkadaşlığımız kökünden sarsılacak ahahah

benimle oynar mısın? dedi ki...

bak seeennnn!
arkadaşlığımız bi hediye üzerine mi kuruluydu müzeyyeeeennn!!!!
hahahahahahhahahhaa
ayy ama sen muhtemelen bunu bilmiyosun yarın hatırlat anlatıyım. anlatınca gülersin. sus şimdi anlamadan etmeden gülme!
<3

heppi börtdey bu aradaaa ;)

cansu tastan dedi ki...

dogumgunun olsun olmasin hediyeni begen begenme seni gordugume sevindim.. ne de olsa dogum gunleri bahane. 30larimiza geldigimizde kimsenin hatirlamamasini umacagiz zaten :)

melve dedi ki...

ohooo yavrucan ben hiç uzun süre 30 olmıyam ki 4 sene falan 29 kalıcam. aksini idda edenin de cnını yakıcam (:

hediyemi de seviyorum ayrıca!