12.5.10

suburban drama

Çok çok özür dilemekten başka yapacak bir şeyim yok sanırım. Çok fena, çok aptalca bir şey yaptım ben. Niye yaptım onu da bilmem. Drama istedim heralde hayatımda. Oysa ki gerek de yoktu.
Amerikan bağımsız yapımı tadında bu aralar hayatım, dışardan her şey temiz, düzenli, mutlu, anne mutlu, baba mutlu, kedi köpek vs.. çok bedbahtım.



Bu sefer sana hakikaten, bu sefer üzerine alınabilirsin gönül rahatlığıyla. Bir normal zamanda bir kahve içmek dileğiyle.

Eskiler, eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı derler.

4 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

ya ben de üzüldüm ama şimdi.
herşey yoluna girsin.
yolunda kalsın.
yolundan çıkarmaya gücümüz yetmesin.

melve dedi ki...

üzülme cici insan. olur böyle vakkalar türk polisi yakalar. düzelir elbet bir gün (:
hem belki yolundan çıkması herkes için daha iyi olur

Su İlemre dedi ki...

kimin alınması gerek bilmiyorum ama ben de alınsam üstüme?

melve dedi ki...

yani istersen alın ama değil sana eminim o biliyor kendini (: