5.4.10

Upsy Daisy!

İki sene önce,
O gün üstümde kırmızı coca-cola tshirtüm, üzerimden çıkarmadığım yeşil hırkam ve deri ceketim, altımda mavi marka lindy model lacivert kotum ve kırmızılı vondutch ayakkabılarım vardı.
Nisan başıydı. Çimlerde oturmuştuk. Pazar günüydü.
Altı sene önce,
Ocaktı. Okuldan yeni geldiğim için üzerimde siyah kotum ve sarı gömleğim vardı ama kravatımı çıkarıp odamda yere atmıştım.. Telefondaydım. Koridorda mutfak kapısına dayanmıştım. Güneş arkamda batmak üzereydi. Önce kahkahayla çığlık arası bir şey atmamak için ağzımı kapadım sonra sırt üstü yere uzandım.
O zamanlar yerler halıydı.
On dokuz sene önce,
Gittiğim ana okulunda minik bir bilardo masası vardı. Büyük çocuklar Deniz'le benim oynamamıza izin vermemişlerdi. Bir tanesi sarışındı ve kırmızı bir kazağı vardı.

Süper hafıza, söyle ne faydan var bana.
En saçma ayrıntıları hatırla ama upload, ekipman teslimi falan filan tarihlerini unut. Oldu mu şimdi?

Bir arkadaşım kızlarla konuşurken onlara körfez savaşını hatırlayıp hatırlamadıklarını soruyordu.
Ben hatırlamıyorum. Ama ben Irak savaşının ne zaman başladığını bile hatırlamıyorum. Ama sor, lisenin ilk günü ne yaptın diye, saçımı nasıl topladığımdan kimlerle ne konuştuğuma kadar en ince ayrıntısına kadar anlatabilirim.
Seçici hafıza benimkisi.

Upsy Daisy!
Lanet bahar ayları.

5 yorum:

Eylül dedi ki...

itiraf ediyorum,
blogunu iki günde bir böyle elimde çayım, en sevdiğim dizi başlıyormuş gibi açıp okuyorum sevgili merve. böyle uzun, traji-komik, dramatik, sarkastik yazılar çıkınca karşıma daha da keyifli okuyorum. böyle yeni yazı yoksa, sanki o gün kanal kapalıymış gibi homurdanıyorum. baya baya alıştım, arada üç dört tane üst üste yaz da ben de arka arkaya bölüm izliyormuş gibi yapayım.
yaşasın blog manyaklığı <3

benimle oynar mısın? dedi ki...

körfez savaşı sırasında biz 2 yaşında mıydık 3 mü nası hatırlıcan zaten süper zeka?

bende de oluyo bazen. bi zaman bi işe yarıcak ama inanıyorum ben :)

benimle oynar mısın? dedi ki...

eylül?! aynı anda aynı yazıyı okuyup yorum yapmamız nolcak peki? :)

melve dedi ki...

hatırlamıyorum zaten ama 2 yaşındaki anaokulumu hatırlıyorsam bir ihtimal onu da hatırlıyor olabilirim.
belki?
sanmıyorum.
:F

Bilgisayara geçirmeye üşenmesem her gün yazıcam hatta her gün ikişer ikişer yazıcam ama üşeniyorum. yazarken kağıt dokusunu hissetmekten hoşlananlardanım :D

Eylül Köksümer dedi ki...

heheh ilginç şeyler oluyor burada mütemadiyen :)