21.4.10

sen bir şapşalsın merve oksal

Pek gerginim ve gerginliğimi duş öncesi kendim hakkında saçma listeler yaparak yatıştırmayı deneyeceğim.
-En çok vişne reçelini severim.
-En sevdiğim sebze salatalıktır. Umarım salatalık sebzedir. Eğer değilse en seviğim sebzeyi patlıcan olarak belirleyeceğim.
-En sevdiğim renk siyahtır ama siyah renk değil diyecek olursanız en sevdiğim renk kırmızı diyebilirim. Kulağa çok gotik geldiğinin farkındayım ama alakası yok. Hatta beni kırmızı değil bir giysiyle ojeyle bile görmemiş olmanız gayet mümkün.
-En sevdiğim grup, tür yada kitap yok. En sevdiğim kitabı sorucak olursanız panik halinde "Zaman hırsızı" derim ama aslında bir tane en çok sevdiğim kitap yok sanırım. Hele de en sevdiğim filmi sorucak olursanız utançla boynumu eğer aklıma ilk gelen filmi söyler , fight club ya da requiem for a dream olmamasına özen gösteririrm.
-En sevdiğim giysim deri ceketim.
-En sevdiğim çiçek kışın fulya yazın hüsnü yusuf, hani şu minik pembe mor çiçekleri olan.
-Dünya üzerinde en mutlu olduğum yer Bozcada daki evin bahçesi. Ona hoşça kal demek zor olacak.
-En çok sevdiğim insan benim, size yalan söylemeyeceğim.
-Kitap ve film alışverişi yapmayı seviyorum kendimi entellektüel hissetiriyor. Bir çeşit masturbasyon. Giysi alışverişini hiç sevmiyorum hele de özellikle bir şey bakmaya çıkmışsam gerim gerim geriliyorum. en çok da pantalon denemeye dayanamıyorum.
-Tuhaf insanları seviyorum. Biraz sivrilmek yakışır insanlara.. yine de ben yuvarlanmayı tercih ediyorum.

5 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

sen bi beybilens sin merve oksal! :)

melve dedi ki...

viva la baby :)

busker dedi ki...

1) "Entellektüel" kelimesini kullanman kendi başına bir mastürbasyon niyeti taşıyor mu?

2) Kendini entelektüel hissetme mastürbasyonları etkinlikleri düzenlediğini neden bir facebook event'i haline getiriyorsun? Bu da mı bir mastürbasyon?

:)

melve dedi ki...

1. Elbetteki şüpheniz mi vardı?

2. Facebook zaten kocaman bir dildo değil mi.
Her ne kadar sorunu pek anlayasam da- ki bunun için asla kendimi değil cümle düşüklüklerini suçluyorum- sanırım cevabı bundan başka bir şey olamaz.

melve dedi ki...

"(:" koymayınca kızmışım gibi olmuş, kızmadım aslında :F