23.4.10

lens.lens.baby.

İlgilenenlere duyurulur, çektik klibi.
21'inde 13:00 de çıktığım eve 22sinde 12:00da geldim. Uyudum uyumasına ama gelemedim kendime. Dizlerim, kalçam morluk içinde. Kredi kartım limite dayandı. Whatever.. ( Eminim babam da whatever diyecektir ekstreyi görünce. Yeay! )




Oscar'a hazırladığım konuşmam,

( Heykelciği gururla havaya kaldırır.)
Öncelikle aileme teşekkür ederim. Ve ekibime..Ekibime çok çok teşekkür ederim. Az ve öz, güzel ekibim.
Özellikle görüntü yönetmenim Hazal olağan üstüydü. Ona, Bahadırhan ve Meriç'i getirdiği için ayrıca teşekkür etmeliyim. Ve Bahadır ve Meriç'e de kıçımı kurtardıkları için..

Her işe koşan, açıklarımı kapatan yardımcı yönetmenlerim Cansu ve Ceren, hayatımın kadrolu erkekleri Mehmet ve Cermi, onlar olmasa bir bok yapamayacağımı biliyorlardır umarım. Gerçekten ne desem az.

Bir sürü koşturması içinde vakit ayırıp akıl fikir verdiği, izin yazdığı, pek çok korktuğum depo insanlarıyla konuştuğu için pek sevgili asistan Alican'a, gördüğüm en harika hoca olan Oğuz Yenen'e ve set fotoğrafçımız Feridun Düzağaç'a teşekkürler. (WTF?)

Ayrıca da son dakikada hayat kurtadığı için Oğulcuğuma, göz yaşartan ekipman desteği için diğer Oğulcan'a minnettarım. - Siz hiç üç 5D mark II'yi aynı anda iş başında gördünüz mü? I don't think so-

Elbetteki grup elemanlarını onların eşlerini dostlarını, klip kızımız Öykü'yü, muhteşem poici Özgürü de unutmamak lazım. Sağolun çocuklar.

( Alkışlarla sahneden iner.)
( İngilizce olunca kulağa daha iyi geliyor.)
( Gerçekten.)

Eğer param kalmış olsaydı hepinize birer hediye alırdım ama son paramı da kırılan ışıkları onarmaya harcayacağım.

Görüntüleri iki kere izledim. Ayıklıyorum yavaş yavaş sonra ver elini apple proress...
Oof daha çok iş var.

Yalnızlığa lanet etmek için çok saçma bir zaman ama şu an yanımda biri oturuyor olsun isterdim.
Afedersiniz kafam bir anlığına boş kaldı hemen işe dönüyorum..

Babam da selam söylüyor..

3 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

konuşman süper, iş te baya güzel görünüyor tamam da... ne giyeceksin oscar'a giderken? o da önemli bir konu. (ben bu aralar yüzeyselim biraz, hey :)

melve dedi ki...

bordo saten bir elbise giyeyim diyorum ne dersin?
(:

Eylül Köksümer dedi ki...

yakışır vallahi. omuzları açık birşey olsun, gucci'ye sipariş vermek lazım :)