5.4.10

kadehimi kendi şerefime kaldırıyorum.

Kendimi dışlanmış hissediyorum.
Sanki bütün arkadaşlarım parkta oyun oynamaya çıkmışlar da beni çağırmamışlar gibi. Evet tam da böyle hissediyorum.

Böyle zamanlarda teknolojiden özellikle de internetten nefret ediyorum.
Shane Dawson videoları izlemiyor olsam fişini çekiveririm internetin ve aklımı tamamıyla şu anda comedymax de dönmekte olan Californication a verebilirim.

Sizce şarkı Californicationı mı bilen daha çoktur dizi Californicationı mı?

Şişşt Fringe başladı!

4 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

cevap veriyorum şarkı olanını :)

melve dedi ki...

ben de seninle aynı fikideyim

Eylül dedi ki...

ben sadece şarkı olanı biliyorum :/

melve dedi ki...

o zaman sana dizi olanını tavsiye ediyorum.
renklerini, müziklerini özellikle de title sequenceını pek beğenirim.