26.3.10

I Don't Know What I Can Save You From

Kafam da bir sürü bir şey var. Kağıda deftere yazıyorum da geçiremiyorum buraya. Onlar sanki sadece kağıt dokusunda varolabilirmiş gibi. Tuhaf.
Çok yorgunum.

Blogumu yeniden sevene kadar yazmayacağım.
Zaten çizmiyorum, fotoğraf da çekmiyorum. İş, güç hariç hiçbir şeye heyecan duymuyorum, kimseye bir şeyler ithaf etmek istemiyorum.
Üstüne üstlük layoutumu da sevmiyorum.
Yani ona bir süreliğine hoşçakal diyorum.

Sonra saatleri geri almayı unutmayın pek sevgili dostlarım.

6 yorum:

yelta köm dedi ki...

saatleri ileri alıyoruz, haberin olsun (:

melve dedi ki...

bir takım ironiler peşinde koşuyordum. fak!
:F

yelta köm dedi ki...

sen geri alıyorsan başka tabi (:

melve dedi ki...

alıyormuşum gibi

yelta köm dedi ki...

bir önceki hafta cuma 4te bir işin var mı?

benimle oynar mısın? dedi ki...

keşke blogunu cumartesi gecesi okusaymışım :/

;)