1.2.10

mecburiyet memuru

Tuhaf ruh halleri içindeyim. Kendime kızgınım. Çok.
Aksi, huysuz, ukala ve çekilmezim. Her zamankinden de fazla.
Elimde olsa kemerimi kendi kafa derimle süslerim.

Yeni dönem başlamak üzere ve ben yaptığım berbat ödevlerden duyduğum utançla insanların yüzüne dahi bakamayacağım mecbur olmasam.
Evet, mecbur olmasam keşke.
Ama mecbur olmasam evden bile çıkmam ben. Asosyal asosyal oturur, bütün gün televizyon izlerim. Kimseyi arayıp sormam ama kimse beni aramıyor diye de hayıflanır küfür ederim arkalarından.
Ederim, hiç utanmam.
Mecbur olmasam hiç bir şey yapmam ben, hiç. Ortalıkda dolanmam, yerimden kalkmam, patlayana ya da boğulna dek yemek yerim sürekli.
Mecbur olmasam kimseyi de sevmem, selam da vermem, gülümsemem.
Sopsoğuk bir kalbim var benim.
Beni hiç sevmeyin.

5 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
benimle oynar mısın? dedi ki...

bazen filmlerdeki gibi seni saçlarından yakalayıp kafanı su dolu bi küvetin içine batırıp batırıp çıkarmak istiyorum. ta ki "tamam söz veriyorum bi daha böyle yazılar yazmıycam hatta böyle şeyler düşünmiycem bile" diyene kadar!

melve dedi ki...

aaaa yorumunu değiştirdin ama neden.
gördüm ki öncekini ben! ehahah

benimle oynar mısın? dedi ki...

değiştirmedim ki :) hızımı alamayıp 2 kere basmışım birini sildim sadece :)

melve dedi ki...

ben de uydurmuştum zate tam açtığımda silindi. görememiştim aslında bişi :f