3.2.10

eski akrobat. yeni pipo tüccarı.

Arada tuhaf şeyler yaptığımda yada gereksiz bilgilerimi paylaştığımda, "anası babası buna küçükken yavrum saçma sapan şeylerle uğraşma dersini çalış ,adam ol! demedi mi acaba" diye düşünüyor olabilirsiz.
Doğrusu demeleri lazımdı ama demediler . Piyano çalıcam dedim, peki dediler. Sözel okuyacağım, tiyatrocu olacağım dedim, peki dediler, Piyanoyu bırakacağım gitar çalacağım, yüzmeyi bırakıp aikido yapacağım dedim. Peki dediler. Ne dersem peki dediler. Yapmayacağım dediğimde de sen bilirsin dediler. Hiçbir şeye zorlamadılar. Hiç bir zaman.
Zeki ve yetenekli olduğuma dair inançları o kadar büyüktü ki kendi yolumu bulacağıma inandılar.

Onları hiçbir şey için suçlamıyorum ama yanıldıklarını belirtmeme de gerek yok heralde...

Ama yine de bakınız Eylül Hanım nasılda sırıtıyorum.

Badminton oynadığımı da söylemiş miydim?
Şimdi böyle olduğuma bakmayın siz, eskiden pek atletiktim ben... Atletico Merve .



Ayrıca da,

Neden hiç bilmiyorum. Yakında bulaşık makinasnıı odama taşıyacağım.
Yalnız yaşasam üşengeçlikten ölürüm ben heralde. Korkuyorum.
Beni alan yaşadı. Hahay!

.

10 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

facebook ta grup açıcam merve'Nin blog yazılarına tapan bin kişi bulabilirim diye. açıyım mı? :P

ayrıca, - bu son 3 yazına ortak yorumdur- daha çok çiz moksal daha çok. çizimlerine bakmak hoşuma gidiyo. bence güzel çiziyosun. hele bardak koleksiyonunu gören biri olarak yüzümde bi tebessüm oluştu çizmini görünce.

kendine çizmek istemezsen bana çiz. bana uyar yani.

melve dedi ki...

bulamazsın 100n kişi, oturursun poponun üstüne(:
ama düşünmen yeter bebeğim :D
keşke elimden gelseydi de sana daha güzellerini çizeydim ama. bu kadar işte (:

kumru dedi ki...

ben bayıldım bu her yazıya bir çizilere. Hepsi aciyip tatlı

melve dedi ki...

pek çok teşekkür ederim kumru hanımcığım (:

Eylül Köksümer dedi ki...

benzerlerinden bende de var bir tane. ebeveynlerden yani. ama demesene öyle, illa olmuşuzdur bişey. o kadar bilgi çöpe gitmedi ya, çıkar bir yerden.
ayrıca çizimlerine hastayım. kitap resimle. hatta o kitabı önce yaz. başucuma koyucam bak valla.

benimle oynar mısın? dedi ki...

neydi bi kitap vardı öyle. hah hatırladım hüdaverdi :)
o kiraptan yapsna bi tane :)

melve dedi ki...

Siz ikiniz çok şımartıyorsunuz beni:)

ben en büyük hayalim kitap yazmak aslında. cidden (:

melve dedi ki...

"o kadar bilgi çöpe gitmedi ya, çıkar bir yerden. "
gitmedi tabi. olur olmaz yerlerde paylaşarak sevimsizliğime sevimsizlik katıyorum :)

room124 dedi ki...

benim odamdaki kullanılmış bardaklarla senin seriyi birleştirip sergi açalım. modern sanat varken sırtımız yere gelmez ben sana diyim

(ayrıca sana ne zaman yorum yazsam kelime doğrulama kutusunda edepsiz kelimeler çıkıyor pipinot pipinnosis. var sende bi ahlaksızlık bende bi uğursuzluk)

melve dedi ki...

modern sanat dedin beni tavladın.
kimsenin anlmadığı herkesin anlarmış gibi yaptığı cici sanat