28.2.10

büyüyünce kayısılı turta omak istiyorum

Çok saçma, biraz da tuhaf. Hatta belki güleceksin, bu kız iyice delirdi diyeceksin... Olsun..
Küçükken oynadığım oyunlardan kopamadım ben, hayali insanlarla arkadaş olup, hayali evler kurup içinde yaşamaktan..
Şimdi de kafamın içinde bedensiz bir adam var. Onu bir sabah amaçsızca salınırken tesadüfen buldum.
Sonra her gün onunla olmak için buraya geldim. Bu gün dans ayakkabılarımı da getirdim.

Onu seviyorum.
Çünkü sana benziyor ama sen değil.

Sunday Top 5:
Boat Behind- Kings Of Convenience
A Ribbon- Devendra Banhart
City- Billie The Vision & The Dancers
Ordinary World- Ampop
Animals- Gravenhurst

Bonus:
Summercat-
Billie The Vision & The Dancers

2 yorum:

mula dedi ki...

aylar da değil yıl oldu, blogunu tekrar bulmuş olarak baya iyi hissediyorum. :)

melve dedi ki...

velkam bek (: