18.2.10

beş çayı


Biz ailece çayı çok severiz. Anne tarafı olarak. Annanem iki, Dedem üç şekerle içer. Annem diğer bütün sağlıksız şeyler gibi şekeri de kullanmaz.
Baba tarafı kahvecidir. Babam en çok iki damla sütlü nescafe içer. Yarım şekerle. Mehmet dedem de öyle mi içerdi hatırlamıyorum. Uzun zaman oldu. Son gördüğümde elinde küçük yeşil tavşanımla hastane yatağındaydı ama ben onun balkonda pişti oynadığımız haliyle hatırlamayı tercih ediyorum.
İtiraf ediyorum hep kart çalardım, yastığın altına saklardım. Ama herhalde sen bunu zaten biliyordun.
Keşke seni daha çok tanısaydım.

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

nasıl da huzur veriyor anane ve çay kelimeleri bir araya gelince. eskilerin çay ve kahve konusundaki tutucu tavrına hayranım. ben bide soğuk su koyuyorum çayıma, sıfır karakter :/

melve dedi ki...

ben de öyle yapıyordum eskiden ama ananem çok azarladı. yapmıyorum artık (: