7.1.10

Museum of Natural Ugliness

Önümdeki sehpada 3 bardak. Çay, kahve, şarap. Koltukta hantal bedenimden arta kalan boşlukta, christmas çukulatası jelatinleri ve 2 büyül boy Jellybean kutusu. Gözlerim kuruluktan kapanmıyor. Günlerdir bakıp durduğum ekran onları buharlaştırdı. Elimde ise bombok işler var.
Ben bu değilim. Ben kendime yetmiyorum. Daha iyisini yapabileceğimi biliyorum. Peki neden yapamıyorum?
Kötü bir şey yaptığını bile bile yapıyor olmak seni kötü yapar mı?
Pep talk' a ihtiyacım yok. Bıktım onlardan "Sen yaparsın, sen 10 numarasın, aferim Merve, el bebek Merve gül bebek Merve"

Televizyonda Sex and the City var.
"They created sex. And I'm without it."

Yemek, içmek, uyumak ya da uyanmak istemiyorum. Dışarı çıkmak, iletişim kurmak istemiyorum. Hatta yıkanmak bile istemiyorum.

How fucked up is that?

My Favorite Things from merve oksal on Vimeo.

2 yorum:

Su Ilemre dedi ki...

bu kadar.
(aslında devamını getirmeye çalıştım cümleciğimin, olamadı. ama sen böyle kısa olunca daha iyi anlarsın dedim. di mi? )

melve dedi ki...

kafa salladım.