24.1.10

kokina ve jane

video
Sonic Sex (Maniqui Lazer cover)-Jóvenes y Sexys

İkinci şişe Buzbağ Öküzgözü-Boğazkere bitiyor. Öküzgözü de olunca Boğazkere güzel gidiyor, yoksa hakkaten boğazımı keriyor. Ama keşke Corvus olsaydı, Vasilaki belki.. Her neyse.
Dışarıda kar var çok güzel. Benim bileğim ağrıyor. Dışarı çıkamıyorum. Birazcık gezintim bile yordu beni. Bütün gün bilgisayar başındaydım çok sıkıldım. Dans edesim var.
Şimdi facebookumu kapatıyorum. Wireless kulaklıklarımı takarak uzaklaşıyorum ve kendimi harikalar harikası Jane Austen'ın okuduğum en komik eserinin (Northanger Manastırı) ellerine teslim ediyorum.
Jane seni seviyorum, bu beni çok kızsal bir kız yapacaksa da umursamıyorum. Ben bir chick flick klişesiyim. Cici bici kız olamamış, asi olamamış, gizemli de olamamış, saçlarını taramaya üşenen, fast food seven, jelly beanleri renklerine göre ayıran, kitaplardaki mükemmel aşklara özenip hep sıradanla yetinen, biraz komik, biraz ironik, biraz nevrotik hollywood tiplemesi varsa, o benim.
Jane Austen Book Club olsa TV'de yine izlerim.

Bunlar güzel tesadüfler ama "Why did you come at all, if it wasn't for me?"
Yoksa biz gerçekten bir filmde mi yaşıyoruz?

4 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

bugün kadınları üçe ayırdım:
jane austen kadınları (20-30)
brigitte jones kadınları(30-40)
nancy meyers kadınları (40-60)
şeklinde.

şuan ortayaş bunalımında olduğumdan, ben nancy meyers kadını oluyorum. sen de bay darcy'yi beklediğin sürece jane austen kadını oluyorsun. evet evet tabi ki bir filmde yaşıyoruz.

melve dedi ki...

vallahi de darcy lerde değil gözüm.
hah!
ay seni mi kandıracağım. darcy, bingley hepsine varım.
Yeter ki brigitte evresinden önce hayatımı düzene sokayım.

benimle oynar mısın? dedi ki...

"Cici bici kız olamamış, asi olamamış, gizemli de olamamış, saçlarını taramaya üşenen, fast food seven, jelly beanleri renklerine göre ayıran, kitaplardaki mükemmel aşklara özenip hep sıradanla yetinen, biraz komik, biraz ironik, biraz nevrotik hollywood tiplemesi varsa, o benim. "

hiç üşenmeden kopyaladım yapıştırdım. bu cümleyebayıldım çünkü.

kadın ayrımına da taptım. ben ne kadını oluyorum acaba. nancy meyers ın it's complicated diye bi filmi var. daha vizyona girmedi ama korsana evetçi bi insan olarak ben çoktan izledim ve filme taptım!!! sonra kendime üzüldüm. of. neyse.

melve dedi ki...

Korsana evet forever. İzlemedim ben henüz.
izlerim ama. niye izlemeyeyim. kesin izlerim. evet izlerim.

:D