8.12.09

salı.sallanır.

"Aman Tanrım ne kadar da farklısınız! Hep öyle kalınız."

Bu dönemki bir çekimi daha bitirdik. Toplamda üç etti. Bu gece bir çekim daha var.
Yeterli bu kadar. Sırtımdaki ağrı da onaylıyor, sızım sızım sızlayarak.

Güzel bir çekimdi.
Sanırım benim de bir sonraki projem klip olsun istiyorum ama önce şarkı söyleyen birilerini bulmam lazım.
Sözde en yakın arkadaşlarımdan birisi şarkıcı olsa da -pek sevgili Esin İris- bana hiç mi hiç böyle bir şey teklif etmeyerek, ben ettiğimde de kulak arkası ederek beni pek üzdüğünden, bir an önce harekete geçip birilerini bulmam gerekmekte.
Yoksa garage band'de yaptığım şarkılara çekeceğim klibi.
Pek saçma sapan bir şey olacak.

Elbette öncelikle çektiğimiz filmi bitirmem gerek. Maymun iştahlılığa lüzum yok.


Ayrıca bu gün Cerenim'in doğum günü.
İyi ki doğdun Ceren iyiki varsın.
Happy happy birthday!!

Yeter, "şaşkın"ı söylemek istemiyorum artık! Git dilimden!

Hiç yorum yok: