12.12.09

a quiet lie that makes you wanna scream and shout

Everybody cares, everybody understands and whether or not you want them to.

Bizimkisi tuhaf bir pakttı. Ne olursa olsun kapalı kutuyduk.
Bazı spesifik anlarda birbimize uyuz olsak da, hep "bunu bir tek sana anlatabilirim" iydik.
Bir çok şey yapmış olsam da doğasına hiç ihanet etmedim arkadaşlığımızın. Ama sen ettin.
Çok çok alakasız yerlerden öğrendim ben bunu. Hiç aklıma gelmeyecek yerlerden.
Dünya küçük.

Soruyorsun bana "neden beni hayatından çıkardın" diye. Çıkarmadım seni hayatımdan hazmetmem gerekiyordu sadece.
Sorarsan yine de geçiştiririm ama bu işte nedeni.
Konuşmayacağım bu konu üstüne. Gelip sana böyle böyle yapmışsın demeyeceğim. Kimseye bir şey demeyeceğim. Hiç bir şey yapmayacağım. Hiç bir şey değişmeyecek.
Sadece artık bir "bunu bir tek sana anlatabilirim"'e sahip değilsin. Belki de çoktan doldurulmuştur yerim. Kim bilir. Ben ise sanırım hiç sahip olmamışım. En azından sen değilmişsin.
Ama kutuyu kapalı tutacağım. Söz.
İstisnasın.
Sen de öyle yap.

Hiç yorum yok: