24.12.09

düşünceler saçlarıma dolanır

Because the sky is blue, it makes me cry...

Bu aralar kafam çok bozuk aslında, arada histerik neşe krizlerine giriyor da olsam.
Hastalıktan da kurtulamadım bir türlü.
Yaptığım her şey vasatın altı. Kendimden çok sıkıldım.
Çok yoruldum başaramamaktan.
Her şey dönüp beni ısırıyor popomdan.

Küçük beynimde yarattığım gibi bir çıktı alamıyorum hiç.
Beynimle ellerim yeni tanıştı sanki. Henüz kordine olamadılar belki. Bir temassızlıkdır sürüp gidiyor.
Olamamışlık, yaptığım her şeyde.

İçimde de bir his yer edinmeye başladı yeni yeni.
Rekabet mi, hırs mı, kıskançlık mı?
Hoşlanmadım.
Hüngür hüngür ağlamak istiyorum.

Hataları çok önceden yaptım.
Şimdi öpsen toparlayamam.

*Beni tanısan seversin aslında. Ama naaparsın kader.
Because the world is round...

2 yorum:

Eylül Köksümer dedi ki...

aynı ruh halinden sevgiler.. birisi çıkıp bunun havadan olduğunu söylesin, aslında ne kadar değerli, başarılı, özel insanlar olduğumuzu, bunun geçici bir dönem olduğunu, yada çok az kaldığını..
ağlama isteği inanılmaz, beatles şimdi çalsa şu şarkıyı ıslak çimenlere uzanıp ağlarım huzurla. ama bilgisayarımda yok, bu bile boğazımın düğümlenmesine sebep oluyor.
afedersin. buraya döküldüm. kendi sayfama döneyim ben :/

OLRİC dedi ki...

aynılaşan ruh halinden sevgiler.
susmak istedim.