2.12.09

bunun arayüzü bozuk*

"Merhaba. Benim adım Merve. Ve ben bir sedergine bağımlısıyım."
Bir de uyku sorunum varki sormayın gitsin. Fena.

I’ve been sleeping so strange at night
Side effects they don’t advertise***

-
Gelip de yüzüne söylesem mi acaba. Sonuçta düşününce hiç bir fark yok. İçten içe beğenmekle dıştan dıştan beğenmek arasında.
Çünkü aslında benimle olmanı falan istemiyorum. "Benim" olman gibi bir iddam ise asla yok. Aşkından ölüyor da değilim.
Ama güzel çocuksun.
Ne diyeyim.
Allah sahibine bağışlasın.

Hayır. Hayır. Eminim ki hiçbirinizin aklına ilk gelen kişi için yazılmadı bu. Ama isteyenler üzerine alınabilir. Zaten hep böyle bir kaderi var bu yazıların. Alınması gerekenler değil alakası olmayanlar alınır hep. Yerine ulaştığı pek görülmemiştir. Belki de görülmüştürde gösterilmemiştir.

"Ah be evren! Ne tuhafsın!"
Bu gün yine tuhaflığınla büyüledin beni, yine az az sevmeye başladım seni. Tuhafsın hakkaten.
Sana en uygun sıfat bu.
Saçma detayların, tesadüfelerin, "olucağı varsa olur"ların...sebepsiz yere bir gün başıma güzel şeylerin geleceğine inandırıyor beni.

Ama hissettim, -hepimiz için değil belki ama- bir şeyler rayına oturacak gibi.

Ayrıca,
Çarşambaları da severim.

*Bu şahane cümleyi hayatıma soktuğu için Ceren'e teşekkürler (: ***Bright Eyes.

4 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

hahaha :)
benim aklıma ilk gelen kişiyi söliyim sana bi ara hatırlat :)

melve dedi ki...

ama bunun muhabbetini yaptık senle. biliyorsundur sen :)

cansu tastan dedi ki...

guzel cocuk? hayatinda guzel biri mi var? degil "ilk", aklima kimse gelmedi ki?

melve dedi ki...

hayatımda değil ki zaten.
bunu bir ara konuşalım :)