1.10.09

the world has got into my eye

Do not expect all to come,
For you to be.
One will not come,
For you to be one.*


19 yaşımı kutladığım doğum günümdeydi. Üniverite hazırlıktaydım sanırım. -Lise edebiyat hocam biricik Dilşat Mis Özkan'nın bir projesi sayesinde Özdemir Asaf bir çok kitabını çoktan yalayıp yutmuştum.- Ve o gün bir hediye aldım, Apo'dan, benim Ö.A. sevdiğimi biliyormuydu bilimiyorum ama zaten bunun önemi de yok. Eski bir kitap. To Go To. Özdemir Asafın 3 kitabından seçme şiirlerin İngilizceleri.
Bilemiyorum, düşününce aklıma gelmiyor, bundan daha güzel bir hediye almışımdır hayatım boyunca bir kere de olsa ama bundan daha güzel bir kitap hediye edilmemişti bana. Belki adından, eski oluşundan, belki seçme şiirlerin güzelliğindendir.

Digital literacy kitabımı ararken geçti elime, okudum yeniden hemen. Ve sanırım şu an okula geç kalıyorum.

Gidesim var.

Abdullah Müslümanoğluna sevgilerimle..


*The thinking- Özdemir Asaf.

3 yorum:

A.T.M. dedi ki...

Ben de bugun yıllar sonra kendime yasakladığım şarkı olan Cat Power - Greatest i şans eseri bir yerde karşılaşıp tekrar bu şarkının ellerine esir düştüm.
Böyle zamanlarda doğrusal sandığım hayatımın, aslında döngüsel olduğunu tekrar görüp, her seferinde aynı şekilde şaşırıyorum...
Ben de Cansu'ya seni, sizi ve bu şarkıyı bana tanıttığı için teşekkür ederim. Hediyeler hep paketinde olmuyor.

Sevgiler.

Abdullah Taha Müslümanoğlu

cansu tastan dedi ki...

"insanlar ikiye ayrilir.. hediye verenler ve hediye alanlar"

Apo, bana cay ismarla.

melve dedi ki...

ikinize de sevgilerimi sunarım