4.10.09

talihsiz serüvenler dizisi

Bu aralar bir lanet var üzerimde.
Kimileri yaptığım kötülüklerin, kimileri gezegenlerin dizilişinin bunlara sebep olduğunu söylüyor.
Önce 2 tane maddi ve manevi değeri olan yüzük kaybettim. Macbook pro mu yere düşürdüm, kenarı yamuldu. Bir aydır masanın üstünde durup durmakta olan hp laptopum kırıldı. Sırlarım saçma sapan bir şekilde ifşa oldu. Bazı spesifik kıyafetlerimi asla bulamıyorum. Telefonum sürekli kitleniyor. Ve daha paylaşamayacağım niceleri...
Üstüne üstlük kronikleşmiş -tuhaf arkadaşlar, tuhaf erkekler, kocaman egolar- şikayetleri.

Nazara da inanmazdım ama bir kurşun falan döktüreceğim. Gerçi kimin neyin nazarı değecek.
Ego yerden 1 cm yukarıda seyrediyor. Görünmüyorum ki göze geleyim!

Hakikaten Düşünüyorumda yolunda giden tek bir şey yok. Tabi daha kötüsüde olabilirdi.
Şükretmeliyim.
Ama annem haline şükret sağlığın yerinde dedikten yaklaşık 30 saat sonra üzerime çay dökmem ve yanmam inançlarımı sarsmadı değil. Bildiğin yandım kabardım, su topladım.
İnsan çaydan yanar mı ya! üstelik çıplak derime de gelmedi.

Nal, yonca, nazarlık, fil.. ne varsa takıp takıştırıcam orama burama.

Hem saçma sapan konuşuyorum hemde saçma sapanım.
Çok sıkıldım.

-bir zaman sonra, bir gün "tüh be kaçırdık gül gibi kızı" deyip üzülmen dileğiyle zevzek.

4 yorum:

spiralus.planet dedi ki...

Ra'nın gözü üstümüzde olsun.
protection.

melve dedi ki...

amen

oğul. dedi ki...

bildiğin bir episode konusu ya
pek tanıdık pek

melve dedi ki...

ah oğulum ah