23.10.09

Ayakkabıma sakız yapıştı! Aaa pardon bu senin beyninmiş!

Büyük olduğuna inandığın sürece büyüyemeyeceksin. Çünkü küçük kafanda genişleyebileceği maksimum çapı çoktan belirlemiş beynin.

Egonu da al git.

"Çok" ve "en" olduğuna inanan insanların sorunu budur işte. Büyümeye, gelişmeye, iyileşmeye çalışmazlar. O raddeden sonra doyurulması gereken bir tek ego kalır.

Ne kadar şanslıyım ki halihazırda var olan özgüven sorunlarım sayesinde - ya da yüzünden- hiç bir zaman "çok" "en" vs olduğuma inanmadığımdan, yolum epeyce açık.
Zeminden başlayınca atlanacak çok level oluyor. sky is the limit.

Sen Melvesin büyük düşün.

5 yorum:

Travis dedi ki...

yapışan şeyler nedenhep itici durur?

melve dedi ki...

çünkü istenmeyen yılık pis şeylerdir onlar

yelta köm dedi ki...

öyle egolar vardır ki, "en" ve "çok" olmadıklarını söyleyecek kadar mütevazılardır.

bayılıyorum ironiye.

oğul. dedi ki...

betımlemesız, tecalüarifsiz, istiaresiz yalın bir versiyonunu özel bir mesaj olarak istiyorum oksalsu !

kızıyorum ben de boyle ınsanlara , bılırsın

melve dedi ki...

bu kocaman bir ironi yeltacım.

bana adresini yolladığında sana ulaşacak olan mektupta ayrıntlı olarak okuyacaksın oğulcum.

öperim.