12.9.09

No better.No worse.

Mesaj bekleyen kız oldum. Mesaj bekleyen kız olmak istemediğimden telefonumu kendimden uzak tutuyorum. Ondan ayrı bir odada oturuyorum.
İstemesem de kız kafası oldum. Kız kafası olmak istemiyorum. Bu sebeple kız kafasıyla ilgili yazacak bir kaç cümlemi sonraya saklıyorum. Ve teknolojiden hızla uzaklaşıyorum.
Kendimi odamı toplamaya ve yeni evle ilgili hayaller kurmaya adıyorum.
Dilimde ise Coldplay'den Lost.

"You might be a big fish in a little pond.
Doesn't mean you've won.
'Cause along may come a bigger one."

Biraz yalnız kalmak çok iyi geldi ama hava bu kadar iç sıkıcı olmasaydı da dışarılara atsaydım kendimi. Neşeli bir Eylül melankolisinde lost in lost olsaydım.
Daha ben bir kışı bitiremeden diğeri geldi. Kafamdaki küresel ısınmaya isyanım var. Hiçbir şeyi takmasam da buna takılıyorum.
Hiç bir şey düşünmeden sadece çalışmak istiyorum. Ve okul bu pazartesi açılacağı için Tanrıma şükrediyorum.

Telefonuma, maillerime ve facebook' a bakmadan ne kadar dayanabileceğim acaba? 3 saat? 15 dk?

2 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

"Kafamdaki küresel ısınmaya isyanım var."
ceren bunu beğendi hem de çok :)

melve dedi ki...

tenk yu bebek:)