10.8.09

be careful what you wish for

Kendime acı çektirerek eğlendiğim, hayatımın tüm anlamının koli yapmak, kırılacakları sarmak, koliyi bantlamaktan ibaret olduguna inanmaya başladığım son günlerde iyice "it hurts so fine" salınımlarında kaybetmiş olduğum mantığım "yetttteeer! söz milletindir" nidaları ile atağa geçti.
Oğulcanın yadsınamaz mantıksallığı da elbetteki başrolde.
Ancak,
Ne değişti?
Hiç bir şey.
Azıcık bikbikledi. Birazcık gururumu ezdi. Sonra sustu.
Zaten oğulcanla olunca mantığım, bir süreliğine kendini gösterme çabasına giriyor Oğulcuğuma özenip. Ama 5 dakkaya pıssss.... kız kafası işte naaparsın.

Dün Oğulla filminin kamera arkası görüntülerini izledik. Pek neşeli.
Americas funniest home videos sanki. Komik olmak için çaba sarfetmediğimde vallahi de billahide komiğim.

Evelki gün de mutfağı kolilememiz gereken süre zarfında tarot baktı bana Suflesu.
Ne güzel ne ferah. Tü tü tü tü maşallah.
Her şeyin güzel olacağı falan yok ama pek de umurumda değil açıkçası. En azından bir şeyler bir şekilde düzelir mutlaka.
"Olucağı varsa olur" der büyükler.

Bak Suflesu ya, hep istediği işi buldu, hep istediği evi buldu. Ama ikisi de aynı anda olunca birbirine ket vurdu.
Yanii neymiş ne dilediğne dikkat edicekmişsin.
Ya çok spesifik tarihler ve taleplerle evreni yoracaksın ya da minimal kafası olucaksın.

*Yeşilim ezelden gönlüm geçmez Gazelle'den.

4 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

olucağı varsa olur felsefesini bırakmama ramak kaldı. zaten olucağı varsa olur = çok istiyorum nolur olsun! ve olmayınca da üzülüyosun salak gibi. ee olucağı varsa(!) olsun diyen sen değil miydin? - ama olucak gibi gelmişti bana! - vay salak o zaman yani.
saçmalık işte. boşver. iki dileğin gerçekleşip birbirlerine ket vurmaları iyidir hiç bi dileğinin gerçek olmamasından. dikkat falan da etme. dile gitsin. zaten çoğu olmuyo.
ben,altbenliğim,üstbenliğim biraz sinirlendi nedense. paylaşası geldi. -tamam uzatma!
öyle işte.
yazını sevdim ama. sevince böyle saçmalıyorum zaten;)

melve dedi ki...

o zaman sık sık saçmalaman dileği ile.

her şekil üzülüyorsun da bir nevi kendini koruma politikası işte. zavallica biraz

benimle oynar mısın? dedi ki...

yorumuma yorum gelince mail geliyodu eskiden artık gelmiyo. görmedim bunu ben. tesadüf açtım. kızdım. gmail i dava edicem yada blogspot u işte herneyse :)

cansu tastan dedi ki...

"kafasi" demeyi surdurdugun surece seninle gorusmeme karari aldim haberin olsun