29.7.09

kacak kizin ananesi

Ben kücükken bir gün evden kacmaya karar vermistim. Cantami toplarken ananem geldi ve bana ne yaptigimi sordu, ben de dogal olarak evden kacacagimi, cantami topladigimi söyledim ve evin orasindan burasindan topladigim bozukluklari gösterip yeterli param da var dedim. O da bana, tamam o zaman ama yanina yedek camasir almayi unutma dedi.

Aradan onbes sene gecti. Ananem simdi alzheimer hastasi.
Bozcaada ya son gittigimde -3 hafta kadar önce- dedem Canakkalede hastaneye yatmisti evde ikimiz yalnizdik o yatarken yanina gittim, ilaclarini verdim ve habbele ye gidiyorum dedim. Aferim git tabi dedi, benim icin de yüz bol bol, aksam da eve gelme.

En son konustugumda da parmakliklara tirmanip asmalari budamaya takmisti.
Gidince yapacaklarim listesine eklenen bir sey daha..

7 yorum:

benimle oynar mısın? dedi ki...

ananen seni seviyo.

melve dedi ki...

sever ben ananecik

Su İlemre dedi ki...

ben duydum onu deyisini:)
ananecikler komik oluyo. biz de severiz ki onlari.

Almıla dedi ki...

Blogunuza çok kırgınım.

melve dedi ki...

ama neden?

Almıla dedi ki...

İzlemeye aldım fekat göstermiyor kendini, yeni yazılardan haberdar olamıyorum. İzlemeyi bırakıp, haftada üç kere -düzenli olarak-bakmaya karar verdim ben de.

melve dedi ki...

aaa üzüldüm vallahi.
siz arada bakmaya devam ediniz.
mutlu oluruz