11.7.09

ger-zekalı

Dün sabah döndüm adadan. Evden cıkamadım bir türlü. Sigaram bitti, toz haline gelmiş eski tütünlerden sarıyorum, en büyük korkum kağıdımın bitmesi. Annanecik ve dedecik daha iyiydiler ben dönerken ve ne yalan söyleyeyim hazalla ayşesunun gelmesi de çok iyi geldi yoksa evin içinde kafayı yerdim. Hazal sürekli uyudu biz Su ile şarap içtik bol bol, Hollandalı dostlar edindik, Ben'e bayıldık-kendisi bir aşçı-, sabaha karşı tekneyle açıldık tanımadığımız insanlarla, aslında sabaha karşı olduğunun pek farkında değildik. Hayatımın en tuhaf gece/günüydü sanırım. Daha fazla anlatmak isterdim ama benim dikkatsiz sarhoş bir gerizekalı olduğumu düşünmenizi istemem sevgili okurlarım.

Ama siz siz olun benzin bitince kahramanlık taslayıp küreklere asılmayın. 15 dk tekne kullanmış olmak sizi kaptan ya da kaslı bir insan yapmaz. Teknede erkek varsa sömürün, salak olmayın.

Hiç yorum yok: