28.4.09

Göçebe.Kız.

Bizim hayallerimiz kocamandı. En azından benim seni ve beni içeren hayallerim.
Türkiyede eli kolu bağlı kalmak değildi hiç bir zaman. Çocuk bakmak, koca yolu beklemek ise hiç değildi. Mükemmel aşklar, tutkular, ülkeler, kıtalar, filmler, yoncalar var bizim için. Yerleşik hayatlar yok. Doyumsuzluklar ve hazlar lazım.
Evrensel olmamız lazım. Bunu hakediyoruz.
Sen hakediyorsun.
Hiç de korkmuyorum. Ayrılırız diye. Yollar bize koymaz. Çünkü hayallerimiz bizi en baştan ayırdı ülkelerle. En baştan, taa 15 yaşındayken biliyorduk böyle olacağını. Ama hep kıyısından köşesinden girdik kadraja. (Romada bir kafede vs).
Şu an bizi engelleyen tek şey telefon faturaları:)
Bu yüzden korkmuyorum seni kaybetmekten.
Gözden uzak olan gönülden de ırak olur lafı sevgililer için söylenmiş. Ruh ikizleri için değil. Sen benim leb demeden leblebimsin. Minik kuzumsun. Yanımda olmasan da yanımda olacağını biliyorum. Benim de olacağımı biliyorsun. Bildiğini biliyorum.
Benim için endişelenme.
Seni seviyorum.

Küçük Maymunuma.

O diil de Prag da sokakta karşılaştığım insan Ayda'dır. Ne garip.

2 yorum:

cansu tastan dedi ki...

ben edinburg'da sen floransa'da dogmustun. ailenin istedigi o uslu kız egitimini tamamladıktan sonra hayallerinin pesinden gitmis ve once aktrist ardından bir yonetmen olmustun. ben ise kostum tasarımı yapmaktaydim. basimizdan birer evlilik ve bir cok ask gecmisti. bir film setinde karsilastik. filmimiz 4 dalda oscar kazandi..

tam olarak detaylarini hatırlamasam da.. dilsat hoca ile bir edebiyat dersi. alternatif biyografi.

Pavee Lackeen. adi kadar guzel olmasada kafamda guzel olan festival filmi.

seni ozledim seni seviyorum. maymun kral.

melve dedi ki...

hey gidi dilşat hoca.