14.4.09

bunalgül'ün bir günü.

*Bu gün çenem durmadı hiç.
Söylediklerimin %10 u işe yarar olsa içim yanmayacaktı.

*Herkesin isminin sonuna "su" ekleyerek iticiliğime iticilik kattım.
Favorim cermisu..

*Derslerde o kadar sıkılıyorum ki sürekli abuk subuk resim çiziyorum.
Resim kursuna falan mı gitsem?

*Flörtöz olamadım hiç.
Olamıycam da sanırım. fak.
Ama bunu umursayamıycak kadar dolu kafam. Ki buna da ayrı üzülesim var.

*Son kale de yıkıldı.
Dünya üzerinde ıssız adamı izlememiş tek insan da izledi sonunda.
Geçen gün izledim, pek de bayılmadım açıkçası.

4 yorum:

cansu tastan dedi ki...

ben izlemedim hala izlemeyecegimde! hah! pirensiplerim var!

rustyjames dedi ki...

davayı sattın ama son kale hala yıkılmadı. ıssız adamı izlemeyecegim.

neyse dedigin herşeyi yaptın. ama o kadar kötü degil merak etme.

sadece artık bir nebze olsun beni anladın sanıyorum. biraz o yüzden sadistçe bir zevk aldım. ama çok az. siktiret. iyiydin.

öperim.

oğul. dedi ki...

cermisu is the best!

ps:htr? no babe

melve dedi ki...

saçlarını o kadar merak ediyorum ki. çıldıracağım!