5.4.09

Ben ya direk sana ya kabristana ya hindistana!*

Artık Nil'i seviyorum. Zaten severdim uzaktan. Ama bugün çok eğlendim konserde. Beklediğiden çok daha fazla.
Albümünü alıcam. Yeni şarkıları çok güzel insanda bir "tüh keşke bu cümleyi önce ben kurmuş olsaydım" isteği uyandırıyor.
Ama sanırım en eğlenceli kısmı Hazal'ın arabasında eve dönüş kısmıydı. Zaten Hazalın arabasına binmek hep çok neşeli oluyor. Ve bu sefer kulaklarım kalıcı hasar görmüş bile olabilir. Süper!
Hazal süper!


*Çok canım acıyo. Nil Kıyısında.

2 yorum:

oğul. dedi ki...

ben onunla evlenıcem. beraber şarkılar yazıcaz. kı sen bı kere da bana demıstın bu cumleyı ben kursaydım keşke dıye. bak işte, nil ile bir ortan noktam daha. hep beraber oturur şarkılar soylerız. hazal ın arabasına da alırız nil'i. hazal nasılsa çok ıyı bır ınsan. nil'in gelmesıne ses etmez.
nil'e zorla ceren in şarkılarını soyletırız. ceren'e de nil'in şarkılarını, cerenle ben kaset çıkarırız, nil de evının kadını olur. sen de araba bir ugrarsın bızım eve nil ile kek yaparsınız.

herşey çok guzel olacak !

melve dedi ki...

sonra çay demleriz. şakalaşırız fln. pek neşeli olur.