25.1.09

pazar sabahı. gri.

Sabah uyandım. Pijama altımın yerine kot geçirip sokağa attım kendimi, ekmek gazete ve sigara almak için. Bu arada da sadık ipodumu yanıma ihmal etmedim ki kendisi de bir kez daha ne kadar vefalı olduğunu bana kanıtladı.
öyle bir shuffle dı ki tam güpgüzel bir pazar sabahı hüznü için gerekli olan şeydi. önce sunny road (emiliana torrini) sonra it's only me (elvis perkins), i will follow you into the dark (death cab) ve glory box (portishead) ve en son olarak da henney buggy band (sufjan stevens).
sonra da eve geldim zaten.
neyse.
bu da böyle bir gün işte.

2 yorum:

cansu tastan dedi ki...

elvis, sufjan, bunlar bole kadife sesli gupguzel insanlardır. sevilir sayılır bagıra basilir ipod'a konulurlar. yeri gelir süprik yaparlar bole iste yaa yaa

Marla Glass dedi ki...

hayat tuhaf vallahi janzuğhanem