27.1.09

hüzün sezonu

Kabaca aralığın ortasından şubatın ortasına kadar olan süreye verilen isimdir.
Daha detaylı olarak şöyle da tanımlayabiliriz, noel veya yılbaşı dekorasyonlarının kurulmasıyla başlayıp, sevgililer gününün bitimiyle sona eren acı ve melankoli zamanı.
Yılın en korkunç dönemi. acımasız. soğuk.
Ben şahsen yılın bu zamanını yalnız geçiririm genellikle. Özellikle tercih ettiğim bir şey değil elbette.
Ama bu şubat sezonu o kadar tiksinç o kadar yapış yapıştır ki yalnız olmasam bile neşe içinde geçirdiğim bir vakit olamamıştır asla.
Ama tabiki bunu okuduğunuzda gözünüzde yaratacağım agresif yalnız kız imajının da farkındayım, değil ama işte öyle. Cidden değil.
Neysee.
Hayırlısıyla atlatalım da bu mevsimi, anlımızın akıyla, abuk sabuk işler yapmadan.

3 yorum:

cansu tastan dedi ki...

LIAR!

gecen subat, bu vakitler hatta birlikteydik, vapurdaki amca karsimizda portakal yiyordu, mutluluk fabrikası keklerimiz vardı elimizde. kadikoyun her sokagını birer birer arsınlıyorduk itinayla, ve senaryolar yaziyorduk elinde ketcapla kosan büfe calisaninin ardından. prosessingi kavramaya calisirken ercanın biyiklarına ve bilgi nerdlerine saygı duyuyorduk :D

mutlu gunlerdi, gecirdigim en guzel subat tatiliydi benim.




ozledim :/

Marla Glass dedi ki...

evet evet öyleydi ama her ene böyle olmuyor işte.o seneninde aralığı kötüydü.
ama geçen subat hakkaten çok neşeliydi.

özledim ben de. seneye subatta da yine öyle oluruz belki.nesıl olsa benim bir yere gittiğim yok.

oğul. dedi ki...

bunu okuyanlar bunu da okudu.
feelin'zuhal*