20.12.08

kulağımın içinde küçük kurtlar var

I took your picture down in my room
It's not as if I don't like you
It just makes me sad whenever I see it
'cause I like to be gone most of the time
And you like to be home most of the time
If I stay in one place I lose my mind
I'm a pretty impossible lady to be with

Bir şey ekledim, bir şey çıkardım, daha kendim yapmak için. Bilirsiniz ben, benim de ağzımdan çıkması mümkün olan sözlere sahip şarkıları daha bir çok severim. Kısmen "tire swing"in sözleri ama tuhaf bir şekilde zaten kendi haliyle de çok iyi uymuştu bence.

Bu aralar musical moronluğu had safhada yaşıyorum. Ama moron kısmında da takılıp kalmış olabilirim. Emo, türkçe pop, 90lar, one hit wonder ve bolbol soundtrack şeklinde uzayıp giden çok gizli play listimi asla gözler önüne sermek niyetinde değilim. Ama olur da göz atma fırsatı bulursanız, beni nerde ne şekilde tanımış olursanız olun, hakkımdaki ön yargınız ne olursa olsun, aklınızdan geçicek olan ilk şey beni yanlış tanımış olduğunuz olacaktır. İyi ya da kötü. O sizin müzikal moronite statusünüze göre değişir. Ben şahsen kötü düşünmenizi tercih ederim, hatta "ööf bunun üstüne bu dinlenir mi, midesiz!" demenizi. O zaman sizin için hala şans var demektir. Çünkü ben olmasam bu halimde çok fena dalga geçerdim kendimle.
Ama
"Ne yapayım ben böyleyim"

Ayrıca hayatımın en büyük gizemlerinden birini çözdüm! Ayağın altından geçirilen tayta ne dendiğini biliyorum artık. Bilemiyorum belki de hiç unutmamıştım sadece beynimin oynadığı oyunlardı varlığını reddetmek için o garip şeylerin.

*Az önce eve geldim Hadir Has Ünversitesindeki bilmem ne kısa film ödül töreninden. Juice 3. oldu. Holleeey! vs vs
Gereken sevinci gösteremiyor olmam ne tuhaf değil mi?

1 yorum:

oğul. dedi ki...

1.si Crossroad Festivali !!!
2.si filmin sahibi sevinç gösteremiyorken senin gösterememen pek bi normal :)