27.12.08

129T or Brain Stew

Do you have the time to listen to me whine?

Canım sapıkcasına Greenday dinlemek istiyor. Ama Kerplunk, Dookie, Nimrod gibilerinden. "Annemin evinden ayrıldım, kafam çok iyi hahaha al sana!" zamanlarından.
Ve bağıra bağıra nice guys finish last söylemek istiyorum.
Teenageken yaşayamadığım teenageliğimi yaşıyorum. Canım sıkkın. Hiçbir şey istediğim gibi olmuyor. Yarım yamalak işlerle buraya kadar oluyormuş. Tatminsizlik had safada.
Biraz zevzeğim sanırsam.
Ayrıca da uyuz bir insanmışım.
Melabaa. Ben Melve, yıllarca sevimli olduğuna inanarak yaşayan kız. Memnun oldum.
Aynı ilkokula gittiğim insanlar küçükken bile itici olduğum iddasında bulundular. Yıkıldım.
Bundan sonra kendimi sosyal çevreden soyutlayacağım ve 90lar Türkçe pop eksiğimi tamamlamaya adayacağım.


I am one of those melodramatic fools
Neurotic to the bone, no doubt about it.


.
*Greenday- Longview ve tahmin edebileceğiniz üzere Basket Case.
ayrıca Brain Stew, Bowling bowling bowling parking parking'de Insomniac'da olduğundan çok daha güzel.


*"I want to be your dominated love slave." vardır bir de. Biz eskiden steak diyip çok eğlenirdik. Eskiden.

2 yorum:

cansu tastan dedi ki...

greenday bambaskadir.
eski greenday ama iste bowling x3 parking x2, nimrod ve insomniac. hatta kerplunk.

canım cekti dinliyorum brainstew

on my own here we go.

Ash Killroy dedi ki...

pressure cooker pick my brain and tell me i'm insane,

i'm so fuckin happy i could cry.