10.11.08

Pozor!

Cuma gecesi nice to meet'08 partisinde, o sırada ismini dahi bilmediğim bir insan olan Oğuzhan Ç. insanı, bir bardakla vurmak suretiyle kafamı yardı. Üstüm başım kan oldu, dikiş atıldı. Sarhoş olmasından başka mantıklı bir açıklaması yoktu sanırsam. Pazar günü telefonla, bu günde okulda bir buket çiçekle özür diledi. Pek samimi pek üzgün görünmekteydi. Belki de yalandandı, bilemiyorum. Jelibon gibi kalbim var ak! Ben yumuşayarak şikayet etmekten vazgeçtim. Ben salak mıyım?

Her ne kadar canının yanmasını istesemde çok da yanmasını istemiyorum, onu hırpalayacağım derken ben de hırpalanacağım onun kadar. Yasal yollar hem uzun süre atlatamamama, hem de vicdanımda bir ağırlığa neden olacak. Sonuçta aptalca bir şey yapmış olan yaşıtım bir çocuk.

17.11.2008 notu:
Kısa süreli bir local celebrity keyfi yaşadım. Böyle de bir artısı oldu:F

Hiç yorum yok: