27.11.08

Misafir Yazı

Ceren der ki,

İnsanları anlayamıyorum!
Gerçekten. Beynim onları anlamaya yetmiyor kimi zaman. Otobüste, belki iş çıkışı belki okul çıkışı, günün verdiği yorgunlukla dedikodu yapan, ya da günlerinin nasıl geçtiğini heyecanlı heyecanlı konuşan gençlerden/yaşlılardan daha normal bir şey olduğunu düşünmüyorum. Kaldı ki içinde bulunduğun o iki katlı şey, bir toplu taşıma aracıdır kütüphane değil! O insanlar tabii ki konuşacak tabii ki kahkaha atacak. “Pardon! Biraz sessiz konuşur musunuz?” Hayır, efendim sessiz falan konuşamam. Bütün gün sesim içimde patlamış belki. Patronumun yanında söylemek istediklerimi söyleyememişim. Veya ödevimin rezalet olduğunu söyleyen bir hocaya aslında ne yapmak istediğimi anlatamamışım. Otobüste konuşamıyorsam nerde konuşacağım! Rahatsız oluyorsan bir dahaki sefere yanında müziğini de getir. Böylece beni dinlemek zorunda kalmazsın. En kötü koy kafanı cama uyu! Zaten yol iki saat... Oh mis! Hiçbir şey duymazsın valla kafa sesinden başka. Kendi rahatını düşündüğün gibi başkalarınınkini de düşüneceksin. Babanın otobüsü mü?!
Çok dertliyim bu konuda. Birkaç çift lafımda bugün dersimizi sınavları var diye sabote eden kendini bilmezlere. Saat 17.30. Dersimin bitmesine, senin de sınavının başlamasına yarım saat var. Tamam, sınav stresi heyecanı anlıyorum, bir an evvel oturup yerleşmek istiyorsun. Ama bir dur ya! Kapının önünde bas bas bağırarak konuşurken, acaba içerdeki insanlar rahatsız oluyor mu diye düşünmüyor musun hiç? Ey güzel insan! Seni insan yerine koyup gelip tam üç kez uyarmamızdan da bir şey anlamıyorsan benim de sana diyecek sözüm yok! Üstüne üstlük kapının önünde “ay resmen inat etti çıkmıyor hoca ya!” diye söyleniyorsun da n’oluyor? Her şeyi geçtim kimsin sen de mekân basar gibi sınıfa dalıyorsun ya? O sınavdan geçmişsin kalmışsın ne yazar. Adam olamamışsın bir kere.
Affınıza sığınıyorum bu çıkışım için. Ama hak ettiler.
Yazık! Ben bu insanları gerçekten anlayamıyorum!

Ceren Çağatay.


Merve notu:

Pek sevgili arkadaşım Ceren, "böle böle şeyler oldu, yazayım ben, tam senin blogluk" dedi. Ve işte tüm cıplaklığıyla burada. Ceren'nin bu kadar aagresif olmayan postları için ise buyrun buraya.. Kendisi aslen pek romantiktir, pek şiirseldir.

4 yorum:

Ash Killroy dedi ki...

ceren'in hayata karşı bir tavrı var ben de bunu destekliyorum. askjdh

kelime doğrulama : jactrust

ya temassızlık varsa doftum?
i drop dead.

Marla Glass dedi ki...

drop dead bastards
ben de bunu destekliyorum

Ash Killroy dedi ki...

oha dur ouch bana mı geldi lan taş

melve dedi ki...

yok.
ne alaka?