9.6.08

nothing feels like home

Mutlu, yorgun.
Evde olmak gibisi yok. Aile gibi arkadaşlar.

"We are family. I got all my sisters with me"

Konuşamamıştık uzun zamandır doğru düzgün. Hepimiz yoğunduk, yorulduk. Konuştuk. Ama çoğunlukla konuşmadan oturduk. Bazen gerek de kalmadı zaten hepimizin cümle kurmasına. Bir ağızdan çıkanlara eşlik eden kafa sallamalar da yetti. aynı şeyi demeye çalışıyorduk zaten.
"Şimdi diyelimki, Merve, benim Barışım, Cansu da Aras olsun, sonra Murtaza gelip sana diyo ki..."

*Jack&coke.

Dans ettik. Salonun artasında aptal aptal. henüz etrafta kimsenin olmamasını fırsat bilerek.

"We are family. Get up everybody and sing"

Size güvebebileceğimi biliyorum.
Tek size güvenebileceğimi biliyorum.

Hep taşıdığım doğum lekesi gibi bir şey

Ama evdeyken garip bir şey oldu. Tuhaf bir tavşan deliğinden kayıp içeri, tamamiyle unuttuğum bir anıya çıktım. Unutulamayacak kadar garip olmasına rağmen silivermiş beynim.

Sevindim buna.

*You smell like melon.

Tüm o şahane karakterler ve filmler... Mr Darcyler
En azından ben de yaratabileceğim Bickford gibilerini, mükemmel müzikleri olan şahane sahneler. Sahip olmak istediğim, hayalini kurduğum her şeyin hikayelrini çekeceğim. Sonra 3 tane zibidi hatun iç çekerek izleyerek hayal kuracak, benim gibi.

Reality sucks da diyemiyorum. Değil çünkü. Ama işte hep o filmler yüzünden aşılandı bu büyük beklentiler bünyeme.

*Bickford Shmeckler ın cool fikirleri
*Ugly Betty için çekişen erkekler.

Ugly Betty'nin bile sürpizlere, romantik jestlere ve çeşitli sevimliliklere maruz kaldığını gördükten sonra nasıl düşünmeden durabilirim reality saks diye. Oysaki en güzeli gerçektir, gerçek seni özgür kılar falan filan. Yanlış bir şeyler yapan biz miyiz? Yanlış tercihler mi yapıyoruz? Yoksa ne yaparsak yapalım "real life is like buf!" olarak mı kalacak.

*Kendimi güvende hissettiğim zaman, hiç haraket etmeden durmalı mıyım belki yanlış bir adım atarım da kaybederim diye güvenli noktamı?

Sonuç olarak sizi seviyorum

9 yorum:

cansu tastan dedi ki...

bizde seni seviyoruz. ben ve sizofren karakterlerim. dubulaar!

btw reality sucks olur mu hic, reality rocks, hatta reality showlar apayri sahane. reality showlar olmasa nerde mal herifin teki 10 hatunu birden siradan sikebilir ve bakire olanla evlenebilir? :F

btw
we should do that again some time

Ash Killroy dedi ki...

we should do that again in every single free minute of our lifes. diyerek başlıyorum. Düzelttim seni cansu hanım. ama reality showlar konusundaki yadsınamaz haklılığın önünde eğildim.

Bunun dışında evet biz de seni seviyoruz. We are a family. Home sweet home.

Ve "Life is so sweet n simple in movies."

Ama bizi zeki yapan şey de sanırım hayatın filmlerden farklı olarak komplike olması dimi. Daha doğrusu, daha mantıklı ve önemli komplikasyonlarla dolu olması.

Ama biscjford shmeckler'ı sikerim evet.

seni seviyorum.

Marla Glass dedi ki...

XOXO

Ash Killroy dedi ki...

ha bi de, OX öküz demek. askjhjka

neyse ciddiyete gelince, en son yazdığın, güvende durma mevzusu.

Ben aksini yaptım. Yani güvende durduğum şeyi kaybederim korkusuyla durmadım. Ama bunu yapmam için zaman gerekti. Bazı şeyleri elimin tersiyle itebilecek cesareti toplamam gerekti. Dediğim gibi kuzum, sadece zaman. It's always the best way

cansu tastan dedi ki...

risk almak her daim guvende olmaktan iyidir kanimca, bilemedim, sen ne kadar sabit dursan da güvenli nokta da kayabilir, dünya dönüyor ne de olsa bilmem kaç derecelik açısı var, zaman geçiyor, 365 günün de 6 saati var sonuçta.

Marla Glass dedi ki...

işte bende bilmiyorum çember kaymadan önce ben çıkmalıyım içinden. ama işte güvenli noktayı kaybetmek büyük risk.
büyük sosyal korkular bunlar. ve sonucunda utanç belkide

Ash Killroy dedi ki...

Sosyal korkuların amınakoyayım ben afedersin. Sosyal tortular demek istiyorum ben topluca onlara. İnsanlar hep açığını yakalamak için uğraşan amaçsız sosyal topluluklara dönüştüklerinde ne düşündükleri gerçekten önemsizdir, çünkü ne yaparsan yap onlar öyle düşünmek için şartlanmışlardır. Bi de bu sosyal tortular aptal ve art niyetli oldukları kadar da unutkanlardır. Onların bizim hayatımızda hiç bir önemi yok, bırak ağız dolusu küfretsinler.

Aynen bir de, risk almak güvende olmaktan daha iyidir çünkü kendini sağlama aldığın anda kayıp düşersen, bu, zaten kayıp düşebileceğini bildiğin zaman kayıp düşmenden daha çok koyar. But still, take your time. No need to rush.

Ash Killroy dedi ki...

Neden aramızda "hep öfkeli olan" benim ya.
Neden bi "kırarım bacaklarını onların" edası, işvesi. Küçükken de böyle cilveliydim ben.

Marla Glass dedi ki...

sen kırarım ağzını
cansu emin değilim bir düşiniyim insanı
bende amaan ben coolum ya salla insanı

olayımız bu