15.6.08

Şimdi neredeler. Eski Holivud yıldızlarıyla yeniden..


Bu fotoğraf 17 ocakta çekilmiş. Ancak Esin yine haşin comentlerde bulununca, Cansunun dediğine göre hepimizin genel halini sergileyen olaylara verdiğimiz ilk tepkileri gösteren bu şahane parçayı sizle paylaşmak istedim.
Söyle oluyor:
Esin- Senin ağzını burnunu bacağını kırarım. Teyk diz heytırz!

Cansu- Bilemiyorum önce bir düşünmeliyim. Kararsızım..

Merve- Ne dediğim o kadar da önemli diil her şekilde seksiyim

Bundan yola çıkarak benim her daim şuursuz bir insan olduum izlenimine kapılabilirsiniz ancak ben aslında ben bu bu üçlünün hayal yıkıcı, can sıkıcı mantığının sesiyim. Nihahohoho

Esin de eskisi kadar çok bacak kırmıyor. Artık daha sipiritüel takılıyor. İşinde gücünde

Cansunun arada kararsız kaldığı oluyor. Ama işte mutlu son zamanlarda onun için pek dert olmuyor.

Bu fotoyu hepimiz ayrı çirkin çıkmış olmamıza rağmen- normalde melek gibi kızlarız elbette ki- çok seviyorum. Makinayı ayarlıyıp sonra koşup pozisyon almak ve bir yandan da kamerayı Pisiden korumak .... Pek heycanlı bir deneyimdi doğrusu.

Hiç yorum yok: