4.5.08

bazen olur böyle

Batu nun yazısını okuduktan sonra daha da sinirlendim. Bak işte adam gibi anlatılabiliyormuş dedim- adam gibi anlatılabiliniyor oluşu benim savunmaya geçmemi engelleyememiş olsa da (ben de üzüldüm hakkaten)-

Nedir o öyle ben bir şey söyleyince yada sorunca önce birbirinize sonra güneş gözlüklerime bakmalar bıyık altından gülmeler, bir "hadi canım hadi" tavırları! hepsi ana rahminden solcu çıktı ak!

Kocaman gözlüklerim, faturalı hattım, bir kaç parça marka giysim var diye kendimden utanmama neden oldunuz. Pek çok şeye de kafam basmıyor olababilir, evet özelde de okuyor olabilirim ama aptal da değilim.

O gazeteleri kıvırıp bir tarafınıza sokmak sitiyorum. Özelliklede adımın geçtiği sayıları. Siz satarken, ben yazıyordum.
Peeee
Uğursuzlar

3 yorum:

nomad dedi ki...

Esas Sermaye'ye sataşmaya götü yemediği için ya da sadece aktivist solcu olmak karizma olduğundan ama bu süreci minimum zararla atlatmak istediklerinden bu tarz hayvan toplu mitinglere katılıp da senin gibi insanlarda minik egolarını tatmin eden kızılcıklara da bir yazı yazmak gerekirdi ama onların hiçbirinin o yazıyı okuyacağını sanmam. Kurusıkı yazılardan da hoşlanmam.

Yolcu kötü diye yol kötü olmak zorunda değil yine de =) Sıkma canını cicim, ben de çoğuna kıl oluyorum.

Marla Glass dedi ki...

:)

Ash Killroy dedi ki...

Ayaklarda Adidas ayakkabıyla gazete dağıtmak. Samsun 216 içiyor olmak kimseyi farklı kılmıyor, ideolojinize bakılırsa sigara ve türevlerini kullanmamanız lazım değil mi? "sen ne anlarsın ki" ci zihniyet. Bunların çoğunun sonu rakınkok vebenzeri her türlü oluşumu ancak kendicikleri kadar boykot eden diğerleriyle başka bir festivalin çadırlarında sevişmek. amaç sevişmek. sonuç sevişmek. boşver yani. umursama. neler gördük ayol. nitekim çok konuşmasınlar, kapitalizm tırt bir ekrana tırt bir 1mayıs pankartı koymakla sikilmez, böyle sikilir. (bknz: 2006 rockncoke crashers, 1milyardan fazlasını sokma durumu.) hiç takma kafanı. bunlar da aynı panklar gibi. tırt panklardan bahsediyorum.