29.4.08

uykusuzluksuzluk susuzluk

Uykusuzluk, uykulu olmaktan iyidir. Uykulu olmak gariptir, uyumamışta olabilirsin çok uyumuş da. Saçma bir kelime yani. Bebekler uykulu olabilir anca ve 3 yaşın altındaki çocuklar.

Uykusuzluk çekmiyorum. Çekseydim güzel olabilirdi. Insomnia wooouw. Sadece canım o kadar sıkkın ki uyumak bile istemiyorum, sürekli kafamı luzümsuz şeylerle meşgul etme çabamda bundan.

//Umursamaya başlamak.

//Ondan bana küçük bir bebek evi yapmasını isteyebilirim, bunu becerebilir. Ama bana ne faydası olur bilemiyorum. Olsun. Ama küçük olan her şey sevimlidir.

//Fazla yoruma açık şeyler yazmadığımı biliyorum. Ama bir tanecik bile yorum gördüğümde ne kadar sevindiğimi görseniz her yazıma en az 2 yorum yazardınız. Yaa yaa...

//Steve sen de bir şeyler yaz artık.

//Bilinçaltı mesajı verme kabiliyetim üzerinde çalışmalıyım. Vücut dili zırvasını da merak ediyorum. Ama tanrım kişisel gelişim kitaplarından ölesiye nefret ediyorum. Komik olanlarından bile.

Dediğim gibi uykum yok ama uyumam gerekiyor,yarın okulda bir sunum yapmamız gerekiyor. Zaten konuşacak kimse de kalmadı. Yelta da az önce çevrimdışı oldu- iyi geceler dileme zahmetine girmeden (ha ha ha)

Diyeceklerim bu kadar.
Sen sen ol, waterproof olmayan rimeli gözüne sürüp, sonrada gözünü hatur hutur kaşıma. Elbette ki panda yavrusu gibi dolaşmak istemiyorsan, istiyorsan tabi o senin bileceğin iş.

Sürpriz.

2 yorum:

Ash Killroy dedi ki...

bütün gün uyudum ağzım kupkuru şimdi duşa giricem. ayrıca çok ilginç sen bunları yazar iken (ertesi gün feysbukta vol postunu gördüm) uyuyamaz iken ben de yatağımda dört döndüm sabahın 6 sına kadar elimde safiye sultan serisinin 3. kitabıyla -ki o seriyi en az 2987198 kere okudum ben-. öyle

Marla Glass dedi ki...

ay uykusuzluk fena şey
özlüyorum beybi