6.4.08

"sus ve yalamaya devam et! "

Hakan a bir sonraki yazımın başlığının bu olucağını söylemiştim, aklımda yazmaya değicek hiç bir şey olmamasına rağmen sırf üzerinden çok zaman geçmesin diye yazıyorum bunu.

İşte böyle.

Bu gün 6 Nisan pazar. Pazar günlerini pek sevmiyorum. Bazen ama bazen seviyorum, hava güneşli olduğunda, bütün günü fotoğraf çekerek geçirdiğimde, modaya gittiğimde... Bu gün sevmediğim pazarlardan, hem yağmur yağıyor hem de kimse beni arayıp sormuyor. Umurumda değil gibi yapıyorum ve kimseyi yüzlerce kez çaldırarak taciz etmiyorum ama baya bir umurumda.

Neyse..Neyse...Evek!

"Çocukluk hayalleri masum ve güzeldi ama sonuçta çocukluk hayalleriydi" dedi geçen gün bir bilir kişi. Çok mutsuz oldum. Hani onun çocukluk dediği 16-17 üstelik. Dedim ki ben de "hayal değildi ki onlar ben söz vermiştim ve ben sözümü tutarım" ama inanmadı bana saçmaladığımı söyledi. Saçmalıyordum evet biliyorum. Olamayacak şeylerdi bunlar, istesem bile olmayacak şeylerdi. Ama bana inanmasını istiyordum, önem verdiğimi bilmesini istiyordum. Kötü bir niyetim yoktu (tamamiyle ego meselesi olabilir bilemiyorum).
Hayallerim gerçekleşmişti benim, geç de olsa istediğimi vermedi mi bana evren? Hayallerin sadece hayal olduğunu kabullenmek istemiyordum, ben yaşayan kanıtı değilmiydim zaten.. verilen sözlerin sadece "söz" olmadığına inanmak istiyordum, fena halde bel bağlamıştım bir kısmına, sözlere vaadlere ve "ne olursa olsun bir gün mutlaka" ile başlayan cümlelere...

Bu da böyle bir şeydi işte!

Say something!!

3 yorum:

Ash Killroy dedi ki...

Huu,hımhım. Bugün de bir pazar, sabah 7'de provadan eve vardık Alper'le.Uyumadan önce sesim kısıktı, uyandığımda çok hastalanmış buldumkendimi.
Portakal suyu ve film aldı benim için, ben blog yazdım, sizinkileri yokladım, sizi sevdiğimi hatırladım. Hayaller gerçekleşmek için vardır, üzülme. Çocukluk hayallerimizi gerçekleştiriyoruz her üçümüz de.
Yağmur yağıyor, ayakkabı namına sadece babet'im olduğu için eve dönemiyorum. Bir de sağ kulağımda bir uğultu var. Ama bir hayalim var o yüzden yarın yine bütün günü grupla geçiricem ve beste yapıcaz. Öpüyorum seni.

Alparslan Pehlivan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

we are the eternal children