6.4.08

Ben festivale festival demem gay filmine gidemediysem!

Bu sene biraz geç kaldım biraz da boş verdim sanırım. Sadece 5 bilet alabildim festivale ve eve gelince acı içinde farkettim ki gitmeyi en çok istediğim film 16:00da başlıyor ve benim 17:00da giyinmiş süslenmiş topuklu ayakkabı fönlü saç vs şeklinde bir yerde olmam gerekiyor. Tarifsiz derecede mutsuz oldum bu sene festivallerle aram hiç iyi değil -zaten canım film izlemek de istemiyor pek- zaten if in de bir tek partilerine gitmiştim -dvdlerini bulduklarımı bile daha izlemedim-hahaha!
Ama şansa bak ya! Gitmeyi en çok istediğim film! Bir de hafta sonuydu üstelik ! Biletide kıvırır götüme sokarım artık!

Denizanası,
Yaşasın Yönetmen!,
Mister Lonely,
Honeydripper,
bilet bulabildiklerimiz.

Vahşi Zerafet ise bilet bulupta gidemeyeceğim.

Sinema öğrencilerinin yüz karasıyım ben. Zaten anlam veremiyorum insalara eskiden de böyle miydi sokaklara kadar sıralar olur muydu? Biletler bitiverir miydi?
Geçen sene 20 filme gittim festivalde ve boş koltuklar olduğunu gayet net hatırlıyorum. Hele de if te salonların neredeyse boş olduğunu idda edebilirim özelliklede Caddebostanda. Çok uzak bir zamandan bahsetmiyorum geçen sene alt tarafı. Nedir yani bu sene herkes entel dantel olmaya mı kara vermiş. Baktım o kadar da şahane bir film de göremedim üstelik! Doğru düzgün gay filmi bile yok! Bu ne be!


6 yorum:

nomad dedi ki...

Ben ise bu sene geçen seneye kıyasla daha az insan gördüm kuyruklarda. Ayrıca gay filmlerinin azlığı konusunda Yelta'ya geçmiş olsun dediğimi iletirsin.

phoebe dedi ki...

woo- hoo ayyyyar!
artık kendisini sevmeyen eski dostuna ''hibinnosun olm sen, zaten ben kovulmadım, istifa ediyorum'' ayağı yapan genç B.Y. akşam saat sekiz sularında evinin salonunda kendisini asarak intihar etti. intiharı sırasında gencin kasetçalarda ''dost dost diye nicesune saruldum'' ve ''bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz'' nakaratlı şarkıları dinlediği, kasetçaların pili bittiğinde de umutsuzluğa kapılarak intihar ettiği sanılıyor.

Marla Glass dedi ki...

hı?

phoebe dedi ki...

batu ya takılıyodum mervecan, yelta mevsusunda. bknz: B.Y. di mi.

Marla Glass dedi ki...

uuuu ı see

cansu tastan dedi ki...

dagilin löögn!

(kelime dogrulama hislerimi yansitiyor bkz: aqqcydxs)