24.3.08

Sarı - Bir özgüven hikayesi

Spectrumdaki en mutlu renkmiş pek neşeliymiş kendisi. Bana sorarsanız fazla abartıyorlar. Sadece kendini beğenmiş, "güneşinizin rengi benim ve evinizin lambasının! ooh yeeah harikayım, neşe ve enerji saçarım" der kasım kasım kasılır dalga boyuna sıçtığımın.
Aslında işe de yarar kerata, sarı zeminde siyah hemencik farkedilir -sarı sayfalar-, başarıyı ve gücü temsil eder- kill billde umanın tulumu mesela- ama her yerden çıkar kabul gördüğünü bilmenin dayanılmaz öz güveniyle. Ve iğrenç iğrenç sırıtır gülen yüz ikonlarında.
-Tabi bu nefretime sekiz yıl okula sarı bir gömlekle gitmenin yarattığı bıkkınlığın da katkısı hayli fazladır.-
Bu sarının parlağına uzun süre maruz kalmak baş ağrıtır, bebekleri ağlatır ama yine de sarı, spontane davranışları ve davetkar gülümsemesiyle ilgi severleri baştan çıkarmayı becerirmiştir hep.

4 yorum:

Ash Killroy dedi ki...

Oh you know that,
It's The Sun,
that shines on me,
when i'm hangover from a night,
that took it all from me.
It's The Cute,
that's in The Strong of me.
It disturbs, distracts, repairs The Soul of me.

Marla Glass dedi ki...

sevmiyorum sarıyı

kurushii dedi ki...

vücuttan çıkan neredeyse tüm salgılar sarıdır.Antimikrobiyaldir,kiri ve mikrobu atan taşıyıcıdır ama iğrenmeden başka bi duygu uyandırmaz.
sarı bence aşağılık komplekslidir beyaz olamadığı için.Bü yüzden genlerde bile domine edilmeye mahkumdur.Bizimki gibi ezik güneşler sarı ışır hidrojen yaktıkları için.Sarı ışık karaktersizdir trafik lambalarında bile.Ben nefret besliyorum sarıya...

Marla Glass dedi ki...

bu yıl pek bir modaymış sarı
nefrett ettim