14.3.08

Happy As A Ghost

Geçen günlerden birinde kendimi çok çok kötü hissettim.. Hiç sebepsiz hem de..
Ben de kurtulmak için, ne kadar kötü anı varsa içimde atmaya karar verdim faydası olur diye.
Pek olmadı.
Üstelik hiç bir zaman paylaşmak istemiyceğim şeyleri anlatırken buldum kendimi.
Belki de iyi oldu bilemiyorum.
Ama ne kadar açık olursam o kadar kolay kırılmaz mıyım?

Bir de kedim hasta. Yedi yaşımdan beri benimle yani onun olmadığı zamanları hatırlamıyorum bile neredeyse.

Bunların yanı sıra hayat güzel. Bir sürü şahane proje var yakında. Göremediğim, zaman ayıramadığım insanlar var- esin mesela- ama onlarında anlayışla karşıladıklarını tahmin ediyorum. En azından umuyorum.
Ve mutluyum.
Happy! Happy! Happy!

4 yorum:

phoebe dedi ki...

dönt vöri bi hepi. es e gost. sana link verdim diye çok mutlu olucağını biliyorum. artık milyarlarca okurun olucak.

Marla Glass dedi ki...

ah beni ihya ettiniz ece hanım ama siz internet işlerini bırakmamış mıydınız?

phoebe dedi ki...

irade meselesi bu işler mervecan. kader diyip geçmek lazım:)

Ash Killroy dedi ki...

yok kuzum darlanmıyorum ben. ay gat e ladoftingz tu tel. aslında az bişey he. huhae