21.3.08

el ele kol kola verin çocuklar

Çocuklar gördüklerini değil hatırladıklarını çizerlermiş. Boyut ve önemlilik doğru orantılı olurmuş. primitiv bir minyatür mantığı sanırım. Bende resim kabiliyetsizliğimin suçunu içimdeki çocuğun üstüne atıyorum. Hahayt!
Ayrıca 5- 10 tane istiyorum olnalrdan ve yaptıkları abidik gubidik resimleri buzdolabıma falan yapıştırmak istiyorum
BUnun yanı sıra Hayko cepkini hiç sevmiyorum. Çocuk bahsinin üstüne hayko deyince sinan Çetinin Çocuk filminden çağrışım yaptığını düşününebilirsiniz. Evet ama hayır, tabi ki izlemedim filmi . Ben zaten toplamda 6 film izledim, 4 kitap okudum, işte 10 tane falan da grup biliyorum. Ortamlarda yer etmeye yeter de artar. Fight clubı severim derim, iki tane az bilinen grup adı söylerim oldu da bitti maşallah.
Ayrıca "asosyal olduğunu iddia eden birine göre fazla sosyalsin" diyenler büyük yanılgılar içindeler. -Bu lafım sanadır bayaaaan!!

Hiç yorum yok: