2.3.08

Ayrıca küçükken burnumu karıştırırdım. Buna ne buyrulur?

"Hayatım ne kadar sıkıcı" diye başlayıp, hayatımın rutininden bahsedip, "aslında hepimiz aynıyız, ben de sizden biriyim laylay lom" yapıp sonra bir anda mükemmel bir hayatım olduğuna değinmek istiyorum. Ama bunu size çaktırmadan yapıp, hala çok sıradanmış gibi davranıp bütün coolluklarım, coolluk katlamanlarında hızla yükselmek istiyorum. Ama yapamıyorum. Neden? Uncool is the new cool formatında kaybettim çünkü kendimi yine.

Hımınıhım hımmm..Her neyse..

Küçükken burnumu karıştırırdım, mekan, zaman, sınır tanımadan.. Ve inanılmaz bir haz duyardım bundan. Sonra babam burnumu karıştırmaya devam edersem burun deliklerimin patlıcan kadar olacağını söyledi. Zor oldu ama bıraktım ve tırnaklarımı yemeye başladım...Ne yazıkki aynı hazzı alamadım; başka bir şeyden de alabileceğimi sanmıyorum.. O bambaşka bir şeydi..
Zaten sanırsam oral dönemimde bir şeyler oldukça ters gitmiş. Bu kanıya nerden mi varıyorum? Şöyleki, tırnak yeme "tü kaka" alışkanlığımın geçmesi üzerine-ya da hafiflemesi diyelim- başka şeyleri kemirmeye başladım: kazak kolları, kalem kapakları, plastik kaşıklar, tokalar.. kısacası kemirilmeye müsait her şey. Hala da sahip olduğum hemen hemen her şeyin üzerinde diş izi ve salya bırakmaya devam ediyorum.
Bunun yanı sıra evde donla dolaşmayı severim, dışarı çıkmayacaksam bütün gün pijamamla otururum, cips yedikten sonra kalkıp elimi yıkamaya üşenirim ellerimi çorabıma silerim, sümüklerimden ve göz yaşımından yumuşamış kağıt mendilleri severim paramparça olsalar bile onlara silmeye devam ederim, ağdadan nefret ederim, gizli gizli Türkçe pop dinlerim vs vs..
Bir kaç iğrenç alışkanlığımdan ve lüzumsuz hareketimden daha bahsedip dürüstüm ve çok sempatiğim moduna da girebilirim. Çok da açık sözlüyüm hadi beni sevin!
Aslında bir şekil ters psikoloji uygulama çabasındayım ama pek becerebildiğimi sanmıyorum. Çakal olmaya çalışan ama başaramayan bir insanım ama bu demek değildir ki iyi kalpli bir insanım.

2 yorum:

cansu tastan dedi ki...

dogumgunune az kaldi. portreni cekeyim senin bi. bunu okuyunca chicken last stop (tavukta son nokta!) konusmalarimiz canlandi da zihnimde.. kamerayi kaptimmi kapındayım, seni dogal ortamında goruntuleyecegim, kararliyim!

ayrietten "gbhoxwz"

nomad dedi ki...

ben de kalem, silgi falan yerdim. üstelik kağıdın üzerine bulyon koyup yediğim de oldu...

annem beni 15 gün emzirebilmiş, belki ondandır =)